سرویس: تازه های خبرکد خبر: 4052|14:30 - 1391/10/28
نسخه چاپی

انتقاد محرابیان از عدم پیشرفت برخی پروژه‌ها

مطلع الفجر-دستیار ویژه رئیس جمهور در بررسی طرح‌های مهر ماندگار استان کرمانشاه از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های ورزشگاه و موزه منطقه‌ای غرب کشور انتقاد کرد.

به گزارش مطلع الفجر به نقل از فارس علی‌اکبر محرابیان در جلسه بررسی پیشرفت طرح‌های مهر ماندگار استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: مجموعه طرح‌های مهر ماندگار در استان کرمانشاه بیش از 40 طرح  با سرمایه‌گذاری با نرخ سنواتی بیش از 4 هزار میلیارد تومان است.

محرابیان تصریح کرد: اکثر این طرح‌ها در بخش‌های زیرساختی آب، راه، نیرو و... است که طی جلساتی که برای سرعت بخشیدن به عملیات این طرح‌ها صورت گرفت، خوشبختانه شاهد یک حرکت و جنب جوش جدی در به ثمر رسیدن این پروژه‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: طرح‌های مهر ماندگار باید در موعد مقرر و یا تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسند.

دستیار ویژه رئیس جمهور در ادامه این جلسه با بررسی تک‌تک پروژه‌های طرح مهر ماندگار در کرمانشاه، از عدم پیشرفت پروژه‌های ورزشگاه 15 هزار نفری و موزه منطقه‌ای غرب کشور به شدت انتقاد کرد.

وی افزود: متاسفانه در استان کرمانشاه پروژه‌هایی هستند که علی‌رغم تخصیص اعتبار کامل، کمترین پیشرفتی طی 8 ماه اخیر نداشته‌اند و این موضوع نشان از سوء‌مدیریت دارد.

وی از استاندار کرمانشاه خواست که خود مسئولیت پیگیری و رسیدگی به پیشرفت این پروژه‌ها را بر عهده بگیرد.

محرابیان ادامه داد: ضروری به نظر می‌رسد که پروژه‌هایی که توانمندی تکمیل ندارند، از لیست طرح‌های مهر ماندگار حذف و پروژه‌های دیگری جایگزین شود.

وی بیان داشت: با توجه به عملکرد مثبت استان در دیگر بخش‌ها در سه ماهه چهارم، اعتبار خوب و قابل توجهی برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های مهر ماندگار تخصیص داده می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد