سرویس: تازه های خبرکد خبر: 3719|22:54 - 1391/10/25
نسخه چاپی

سلام دوباره بازار به "پیکان"

بهار سال 1384 خزان پیکان بود و از آن سال این خودرو با تمام بدی‌ها و کاستی‌هایش در یادها باقی ماند و انتظار می‌رفت در چند سال آینده پیکان به خاطره‌ها بپیوندد،...

بلبشوی افزایش غیر منطقی قیمت خودرو در ماه‌های اخیر موجب شده تا خودروی پیکان که دیگر چند سالی است خط تولید آن متوقف شده و به اصطلاح آنچه از این محصول در بازار موجود است، تقریبا عتیقه محسوب می‌شود، با قیمتی بین 5/3 تا 7 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شود.
در بخش هایی از گزارش اقتصاد پرس آمده است: متاسفانه بلبشوی افزایش غیر منطقی قیمت خودرو در ماه‌های اخیر موجب شده تا خودروی پیکان که دیگر چند سالی است خط تولید آن متوقف شده و به اصطلاح آنچه از این محصول در بازار موجود است، تقریبا عتیقه محسوب می‌شود، با قیمتی بین 5/3 تا 7 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شود.
به گزارش پارسینه ، شاید چند ماه پیش هیچ گاه تصور نمی‌شد این محصول از رده خارج بتواند با چنین قیمت‌هایی خرید و فروش شود اما متاسفانه شرایط بازار خودروهای داخلی سبب شده تا پیکان مدل 1383 با قیمتی برابر 6 میلیون و 800 هزار تومان به فروش برسد؛ در حالی که چند ماه پیش می‌شد پیکان را در مدل‌های 73 تا 76 از 5 / 1 تا 2 میلیون تومان و مدل‌های بالاتر مثل 81 را هم تا 5 / 3 میلیون تومان پیدا کرد.
بهار سال 1384 خزان پیکان بود و از آن سال این خودرو با تمام بدی‌ها و کاستی‌هایش در یادها باقی ماند و انتظار می‌رفت در چند سال آینده پیکان به خاطره‌ها بپیوندد، اما پاییز و زمستان 91، بهار مجدد پیکان در بازار ایران شد و این بار خودروهایی با عمر 9-10 ساله دوباره ارزش یافتند و با مبالغی نجومی به فروش رفتند و اکنون باید گفت سلام پیکان!

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد