سرویس: تازه های خبرکد خبر: 3609|17:08 - 1391/10/24
نسخه چاپی

کسب رتبه 8 کشوری توسط اداره‌کل ارشاد کرمانشاه

مطلع الفجر-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه 8 کشوری شد.

حجت‌الاسلام محمد آفتابی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سال 90 از رتبه بیست و چهارم کشوری در سال 89 به رتبه هشتم در انجام فعالیت‌های مختلف در سطح کشور در بین سایر ادارات ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتقاء پیدا کرد.

آفتابی ادامه داد: ارشاد اسلامی وظایف سنگینی بر عهده دارد و علاوه بر وظایف ذاتی خود، در جامعه و در نگاه مسئولان نیز توقعاتی وجود دارد. وی تاکید کرد: رویکرد ما توجه به فرهنگ عمومی جامعه بر اساس آموزه‌های اسلامی است و در این راستا اقدامات بسیاری انجام دادیم. آفتابی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های بسیاری برای تحول در حوزه هنر، ادب، فرهنگ و... انجام شده است، بیان داشت: حوزه‌های تئاتر، هنر، موسیقی، ادبیات، شعر، نویسندگی و... هر کدام گستردگی خود را دارند و ما تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم که در تمامی این موضوعات آموزه‌های نجات‌بخش دین اسلام را مدنظر قرار دهیم و بر این مبنا حرکت کنیم. وی مردم استان کرمانشاه را مردمانی هنرمند، ادیب، فهیم و در عین حال متدین و بافرهنگ توصیف کرد و گفت: جوانان کرمانشاهی سرشار از استعدادهای مختلف هستند و در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تا آن‌جا که امکان داشته و شرایط و امکانات اجازه داده، از این جوانان حمایت کرده‌ایم تا استعدادهای خود را شکوفا کنند. آفتابی هدف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه را ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های مختلف، برپایی نمایشگا‌ه‌های متعدد، ارتقاء وضعیت چاپ و نشر و تعامل مناسب با سایر دستگاه‌های استان از جمله اقدامات این اداره‌کل بوده است و تلاش می‌کنیم سطح خدمات خود را بیشتر از این ارتقاء دهیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد