سرویس: تازه های خبرکد خبر: 3240|12:30 - 1391/10/20
نسخه چاپی

بررسی سازمان بازرسی درباره درآمد بازارچه قصرشیرین

مطلع الفجر-نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان بازرسی در مورد بازارچه مرزی قصرشیرین نظارت و بازرسی انجام دهد تا مشخص شود درآمد این بازارچه کجا می‌رود.

سیدسعید حیدری‌طیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: معلوم نیست خروجی بازارچه مرزی قصرشیرین کجا می‌رود و تنها دردسر تردد کامیون‌ها نصیب مردم این منطقه شده است.

حیدری‌طیب با انتقاد شدید از وضعیت موجود، ادامه داد: تردد کامیون‌ها به جاده‌ها آسیب وارد کرده و به‌خاطر مناسب نبودن جاده اسلام آباد غرب تا قصرشیرین، تصادفات خطرناکی روی داده است. وی تاکید کرد: بازارچه قصرشیرین از نظر استانداردها در شان مملکت ما نیست و طبق آئین‌نامه اجرایی ماده 12 قانون اجرایی گمرکات، این بازارچه باید تحویل گمرکات داده شود. نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر اصلاح وضعیت جاده این مسیر هستیم، چرا که تصادفات روی داده در این جاده، خانواده‌های بسیاری را داغدار کرده است. حیدری‌طیب از سازمان بازرسی خواست در مورد این بازارچه نظارت و بازرسی انجام دهد و مشخص شود درآمد این بازارچه کجا می‌رود. وی بیان داشت: باید شماره مناقصه و صحت برگزاری سالم واگذاری بازارچه بررسی شود و آن‌چه از نتیجه این بررسی به‌دست می‌آید، به اطلاع مردم برسد. حیدری‌طیب ادامه داد: موضوع دیگر این است که حق مردم مطالبه شود و تحقق تعهد دولت در مورد اختصاص بخشی از درآمد مبادلات مرزی به استان‌های مرزی روشن شود. وی در پایان اعلام کرد: در این زمینه پیگیری می‌کنیم و هر کاری بتوانیم برای دفاع از حقوق مردم انجام می‌دهیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد