سرویس: ویژهکد خبر: 2968|18:10 - 1391/10/18
نسخه چاپی

تصویب سه طرح کشاورزی و دامپروری در گیلانغرب با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال

تصویب سه طرح کشاورزی و دامپروری در گیلانغرب با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال

مطلع الفجر-فرماندار گیلانغرب از تصویب  دو طرح احداث باغ در چهار و نیم هکتار و یک طرح احداث مرغداری گوشتی 10 هزار قطعه ای درکارگروه کشاورزی این شهرستان خبر داد.

اردشیر رستمی افزود: این طرح ها شامل دو طرح احداث باغ در چهار و نیم هکتار و یک طرح احداث مرغداری گوشتی 10 هزار قطعه ای است.

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها در مجموع دو میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است که با اجرای آن ها برای 24 نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی می شود. رستمی گفت: 10 هکتار از اراضی منابع ملی این شهرستان نیز به منظور احداث طرح های گلخانه ای خارج از فصل به 20 نفر از دانش آموختگان کشاورزی واگذار شده است. وی با اشاره به اینکه تاکنون 250 هکتار از اراضی ملی این شهرستان به متقاضیان اجرای طرح های توسعه بخش کشاورزی واگذار شده، خاطرنشان کرد: احداث باغ و گلخانه تولید محصولات کشاورزی در این اراضی انجام می شود. فرماندار گیلانغرب اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 822 طرح توسعه کشاورزی و احداث باغ با اعتبار بیش از 560 میلیارد ریال در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان به تصویب رسیده است. رستمی یادآور شد: تاکنون 470 طرح از این تعداد، با اعتبار 130 میلیارد ریال منجر به انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات شده است که از این لحاظ گیلانغرب بیشترین عملکرد را در سطح استان کرمانشاه داشته است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد