سرویس: ویژهکد خبر: 232|00:00 - 1391/09/14
نسخه چاپی

نیکزاد تا هفته آینده افزایش قیمت مسکن مهر را اعلام می کند

نیکزاد تا هفته آینده افزایش قیمت مسکن مهر را اعلام می کند

 

نیکزاد تاهفته آینده افزایش قیمت مسکن مهر را اعلام می کند

مطلع الفجربه نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس- رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی تا هفته آینده میزان و چگونگی افزایش قیمت مسکن مهر را شخصا اعلام می کند، گفت:فرمول افزایش قیمت مسکن مهر در حال نهایی شدن است و در آن نه متقاضیان و نه انبوه سازان متضرر نخواهند شد.

ایرج رهبر در حاشیه چهارمین همایش تخصصی و فناوری نوین صنعتی سازی ساختمان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس افزود: نهایتا وزارت راه و شهرسازی و انبوه سازان به این نتیجه رسیدند زمانی که قیمتها در بازار به حالت تثبیت و ثبات رسید، میزان افزایش قیمت مسکن مهر مطرح شود.

وی اضافه کرد:این صبر و تحمل برای تثبیت قیمتها و سپس ارائه میزان افزایش قیمت مسکن مهر به این دلیل بود که نمی خواستیم هر بار کار کارشناسی و قیمت جدید ارائه بدهیم.

رهبر تاکید کرد: حال که قیمتها در بازار به ثبات رسیده می‌توان قیمتی منصفانه که نه به ضرر انبوه‌ساز و نه مصرف‌کننده باشد استخراج و ارائه کنیم.

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان ادامه داد:این کار تقریبا انجام شده است و امید است تا هفته آینده از طریق شخص وزیر راه و شهرسازی افزایش قیمت مسکن مهر اعلام شود تا نه مردم و نه انبوه‌سازان نگرانی نداشته باشند، چرا که سیاست‌ها و تمهیداتی اندیشیده خواهد شد که به هیچکدام از اینها لطمه‌ای وارد نشود.

وی در پاسخ به سوال فارس در خصوص چالش صنعتی سازی مسکن گفت: تجهیزات اجرای کار برای صنعتی‌سازی نیاز به سرمایه قابل توجهی دارد پس در مرحله اول باید منابع مالی تأمین شود و وقتی که سرمایه‌گذاری و منابع مالی برای تجهیزات فراهم شد آن وقت نتیجه کار دیده خواهد شد.

رهبر ادامه داد:یعنی هم از لحاظ سرعت عمل و هم از لحاظ برگشت سرمایه بعد از اینکه آن سرمایه اولیه برای تجهیزات صرف و تجهیز شد آنوقت می‌توانیم بهره کافی را ببریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد