سرویس: ویژهکد خبر: 2275|10:24 - 1391/10/10
نسخه چاپی

پیشرفت 80 درصدی راه آهن ملایر کرمانشاه/ اعتبارات لازم برای اتمام کار تزریق شود

پیشرفت 80 درصدی راه آهن ملایر کرمانشاه/ اعتبارات لازم برای اتمام کار تزریق شود

مطلع الفجر-در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمانشاه وضعیت پیشرفت راه آهن غرب کشور در دو محور ملایر-کرمانشاه و کرمانشاه خسروی بررسی شد.

حسن فدایی در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمانشاه که صبح امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد گزارشی از روند اجرای راه آهن غرب کشور را ارائه کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مورد راه آهن کرمانشاه به خسروی اظهار داشت: این پروژه 330 کیلومتر است که کار احداث آن به قرارگاه خاتم الانبیا در قالب قراردادی به ارزش بیش از 700 میلیارد تومان و به مدت 40 ماه سپرده شده است.
فدایی به دلیل آزاد بودن مسیر این پروژه مشکل تملک و آزادسازی مسیر را حل شده عنوان کرد و از قرار گرفتن زمین های این پروژه در اختیار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا خبرداد.
وی پیشرفت این پروژه را 15 درصد اعلام کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه همچنین اظهار داشت: 80 در صد از زیرسازی مسیر راه آهن کرمانشاه به ملایر انجام شده است که با پیگیری این قسمت از پروژه در چند قطعه به صورت همزمان دنبال می شود.

فدایی اضافه کرد در حوزه روسازی پروژه نیز قراردادهای لازم با پیمانکاران منعقد شده و که با اتمام زیر سازی این عملیات نیز آغاز خواهد شد که این قراد داد با جهاد نصر امضا شده است. وی افزود: از 300 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده به راه آهن ملایر کرمانشاه تنها 12 میلیارد آن تخصیص داده شده استو تا پیش از این نیز بالغ بر 250 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

وی تاکید کرد: برای اتمام پروژه تا احداث توقفگاه های قطار باید بودجه لازم به این پروژه تزریق شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد