سرویس: ویژهکد خبر: 2072|10:25 - 1391/10/07
نسخه چاپی

9 دی فریاد زینب‌وار ملت ایران علیه اصحاب جملِ دوران بود

9 دی فریاد زینب‌وار ملت ایران علیه اصحاب جملِ دوران بود

مطلع الفجر- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شعار نه غزه نه لبنان فتنه‌گران 88 همان شعاری است که امروز ایادی نامبارک مقابل مردم مصر سر می‌دهند.

به گزارش مطلع الفجر،سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در سومین یادواره شهدای ورزشکار که به یاد استاد شهید، محمد قورچانی در هتل المپیک تهران برگزار شد، گفت: این ایام اربعین ایام حسینی یادآور حماسه های درخشان و ایستادگی جاودان حضرت زینب (س) مقابل نظام طاغوتی بنی امیه است.

نقدی به فتنه 88 و ایستادگی ملت ایران اشاره و تاکید کرد: 9 دی در حقیقت فریاد زینب‌وار ملت ایران علیه بنی امیه و اصحاب جملِ دوران بود.

وی ملت ایران را درس آموز مکتب حسین بن علی علیه السلام دانست و گفت: مردم ما با بصیرت راه حقیقی را یافته و هیچگاه در فتنه های سال های گذشته علی رغم انحراف بسیاری از انسان های مشهور از خط ولایت دور نشده اند.

نقدی بیداری و بصیرت را مدیون خون شهدا دانست و عنوان کرد: شهدا ستارگان درخشانی هستند که راه صحیح را به ما می نمایانند و مسیر را برای هر انسانی که ذره ای عقل و معرفت دارد نشان می دهند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، ورزشکار شهید قورچانی را الگویی برای ورزشکاران دانست و افزود: این شهید عزیز در دوران سیاه طاغوت، کلاس ورزش را به کلاس عبودیت و تقوی تبدیل کرده بود و با سوره والعصر آغاز می کرد و در میان تمرینات، احکام دین، رسم جوانمردی و تواضع را به شاگردانش آموزش می داد.

وی توجه به خدا را لازمه پرورش جسم دانست و خاطرنشان کرد: مبادا سلامت جسمی، ما را از عبودیت و فرمانبرداری از خدا دور کند.

نقدی به دخالت و خط دهی استکبار در فتنه 88 اشاره و تصریح کرد: شعار نه غزه نه لبنان فتنه گران 88 همان شعاری است که امروز ایادی نامبارک مقابل مردم مصر سر می دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج روح جوانمردی را در هر مسلمانی فطری دانست و بیان کرد: کسی که از غم مردم مظلوم در هر نقطه ای از دنیا به ویژه مظلومین غزه به درد نیاید نمی توان نام آدمیت را بر او نهاد و به قول شاعر «تو که از محنت دیگران بی غمی/ نشاید که نامت نهند آدمی».

وی شهیدان را حجت های روی زمین خواند و تصریح کرد: اگر مقام و مسلک شهدا را در ورزش پیاده کنیم هر روز پرفروغ تر و موفق تر بوده و در سکوهای بالاتر خواهیم ایستاد.

نقدی به واکنش ملت ایران علیه فتنه گران اشاره کرد و ادامه داد: 9 دی واکنش ملت به توهین علیه عاشورا بود چرا که انقلاب ما با نام سید الشهدا آغاز شده و در استمرار و ماندگاری اش نیز مدیون خون آن امام عزیز است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین شهیدان را یاری گر مردم در خلق حماسه 9 دی دانست و گفت: ملت ایران فتنه گران را رسوا کرد و مشت محکمی به مدعیان آزادی و حقوق بشر زد.

وی در بخش پایانی سخنان خود، 8 ماه دفاع مقدس در سال 88 را تاریخی خواند و ادامه داد: در فتنه 88 علی رغم مواضع صریح و حمایت های مکرر تمامی سردمداران استکبار و دنیای غرب، مردم ما توانستند تمامی قدرت ها را به خاک مذلت بنشانند و این ایستادگی جرقه بیداری اسلامی را روشن و روح امید را در ملت ها شعله ور کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد