سرویس: ویژهکد خبر: 204|00:00 - 1391/09/03
نسخه چاپی

مردم مومن گیلانغرب در نماز دشمن شکن جمعه شرکت نمودند

مردم مومن گیلانغرب در نماز دشمن شکن جمعه شرکت نمودند
امام جمعه گیلانغرب:
موشک های فجر 5 قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد
به گزارش خبرنگار مطلع الفجر:امام جمعه گیلانغرب گفت: قدرت پوشالی رژیم وحشی و ددمنش صهیونیستی و پشتیبانان مستکبر و ظالم غربی و منطقه اش با موشک ایرانی فجر 5 برای دنیا آشکار شد.

 امام جمعه گیلانغرب در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: پیروزی جوانان و مردم غزه نشات گرفته از فرهنگ بسیجی است و امروز موشک های فجر 5 که لرزه بر اندام صهیونیست غاصب انداخته زاده ساخته و حاصل تفکرات بسیجی می باشد.

حجت الاسلام محمد طاها مهری افزود: در جنگ غزه مطلب مهم این بود که تل آویو لرزید و یک بار دیگر  قدرت پوشالی  رژیم  وحشی و ددمنش صهیونیستی و پشتیبانان مستکبر و ظالم غربی و منطقه اش با فجر 5 ایرانی برای دنیا آشکار شد و گرگان روباه صفت دستپاچه و سراسیمه مجبور به قبول شکست دیگر شدند.

وی تاکید کرد: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت تعیین و حدیث عشق می دهد.

مهری در ادامه سخنانش با اشاره به حرکت مدبرانه و بصیرانه امام خامنه ای "مد ظله العالی" خاطر نشان کرد: تذکر به موقع معظم له به نمایندگان طرح سوال از رئیس جمهور منبعث از روحیه مدبرانه و بصیرانه دارد، چرا که در شرایط کنونی دشمن به دنبال برهم زدن آرامش کشور به وسیله فشار اقتصادی بر توده های مردم و یاس و نا امیدی و ایجاد شکاف و تنش میان مسئولان نظام است تا نتوانند به درستی صحنه را مدیریت کنند.

امام جمعه گیلانغرب به دلایل رویارویی حادثه کربلا اشاره کرد و گفت: از دلایل رویارویی جبهه حق و باطل یکی نفاق آن روز جامعه بود که به فرموده پیامبر اکرم (ص) خصوصیات بارز منافقین خلف وعده، پیمان شکنی، بدقولی و خیانت در امانت و عمل نکردن به گفته ها است.

وی خاطر نشان کرد: عزادارن ابا عبدالله الحسین (ع) و دست اندرکاران هیئت های مذهبی و عزاداری، باید نسبت به برگزاری نماز ظهر عاشورا جدیت و توجه بیشتری داشته باشند چرا که هدف اصلی قیام امام حسین (ع) اقامه حدود و برپایی احکام الهی بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد