سرویس: ویژهکد خبر: 196|00:00 - 1391/08/30
نسخه چاپی

مسئولین شهرستان و کارکنان ادارات با امام جمعه گیلانغرب دیدار کردند

مسئولین شهرستان و کارکنان ادارات با امام جمعه گیلانغرب دیدار کردند

مطلع الفجر- حجه الاسلام مهری گفت:بسیج در هر جبهه ای که آزادمردان به دنبال شجاعت هستند حضور میابد

به گزارش مطلع الفجر ،حجه الاسلام و المسلمین مهری در این مراسم بسیج را حاصل یک تفکر و اندیشه مدبرانه  خواند و گفت: بسیجی فکر و اندیشه اش جهانی است و با اتکا به روحیه شجاعت و بصیرتی که در بسیج هست در هر جبهه و میدانی که آزادمردان به دنبال شجاعت، آزادگی، عزتمندی و رفاه اجتماعی باشند، حاضر می شود.

حجت الاسلام مهری افزود: بسیج فرهنگش، فرهنگی دینی و منبعث از فرهنگ عاشورایی است؛ بسیج شعارش، راهش و اعتقادش به فرد یا جناح خاص سیاسی وابستگی ندارد؛ بسیج روحیه اش ریشه در آزادگی دارد.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ عاشورایی از ویژگی های منحصر به فرد بسیج است و برای حفظ ارزش ها، باید بسیج همواره با حضور فعال خود در وسط میدان باشد.

امام جمعه گیلانغرب با اشاره به قیام عاشورا که برای پیروزی حق بر باطل بود، تاکید کرد: در جنگ جهانی دوم میلیون ها نفر دست و پاهایشان قطع شد و بی شمار انسان کشته شدند و آثار تاسف بار انسانی آن و خسارات فیزیکی به زیرساخت ها وارد شد، اما از آن اتفاقات جز  در گوشه کتابخانه ها دیگر آثاری باقی نمانده است، در حالی که واقعه عاشورا فقط یک جنگ و نزاع نبود بلکه حادثه ای بود که جان ها و احساسات مردم بعد از صدها سال از آن واقعه هنوز تشنه اند.

وی علت  ماندگاری و تازگی واقعه عاشورا را، قیام امام حسین (ع) بر علیه باطل عنوان کرد.

سرهنگ علیشیر پرنور در این  نشست صمیمی گفت:آموزه های بسیج برگرفته از عاشوراست و این هفته فرصتی مناسبی برای نشان دادن اسلام ناب به همگان ومعرفی بسیج به تمام ملل آزاده جهان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ناحیه گیلانغرب، صبح امروز و در اولین روز از هفته بسیج، کارکنان سپاه گیلانغرب و بسیج ادارات گیلانغرب با امام جمعه شهرستان دیدارکردند.   فرمانده سپاه گیلانغرب در ابتدای این دیدار در سخنانی به تشریح هفته بسیج با عنوان "بسيج امتداد عاشوراست"پرداخت و اظهار داشت: آموزه های بسیج برگرفته از عاشوراست و این هفته فرصتی مناسبی برای نشان دادن اسلام ناب به همگان و معرفی بسیج به تمام ملل آزاده جهان است

سرهنگ علیشیر پرنور افزود: لازمه تحکیم انقلاب و حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی،  ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه است چرا که فرهنگ بسیجی برگرفته از آموزه های عاشورا و به تاسی از سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد