سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113003|10:34 - 1402/02/15
نسخه چاپی

سردار سلامی؛

رژیم صهیونیستی رو به زوال است/ قدرت ایران در قلب ملت است

رژیم صهیونیستی رو به زوال است/ قدرت ایران در قلب ملت است
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز رژیم صهیونیست از تأمین امنیت خود عاجز است، ارتشش خسته است، پلیسش ناتوان است،

به گزارش مطلع الفجر ،سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع کاروان‌های راهیان نور در ارتفاعات بازی‌دارز، اظهار کرد: در دنیای امروز هیچ ملت ضعیفی پایدار نمی‌ماند؛ برای بقا، حیات، زیستن عزتمندانه و زندگی شرافتمندانه باید قوی بود، ایستاد، فداکاری کرد، جانبازی کرد، باید به آرمان‌های ملت، رهبر و وطن وفادار بود این رازبقا و حیات جاودان ملت ایران در طول ۴۴ سال علیه قدرت‌های شیطانی بوده است.

وی ادامه داد: ما توانسته‌ایم با آزادسازی این سرزمین‌ها و تعقیب دشمن در سرزمین‌های دوردست نشان دهیم که این سرزمین اشغال‌شدنی نیست و این ملت سرافراز شکست‌ناپذیر است و هیچ قدرتی یارای غلبه بر این مردم بزرگ را ندارد.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ذره ذره خاک این سرزمین آغشته به خون شهیدان است، اینجا لاله‌زاری است گلگون و خونین‌رنگ از شهادت، روح جهاد نه تنها در بازی‌دراز بلکه تمام مناطق مرزی کشور ایران به‌خصوص مناطقی که روزگاری میدان مبادله آتش‌ها بین قوای اسلام و کفر بود، نمایان است.

وی اضافه کرد: آن زمانی که همه امپراطوری‌ها  آمریکا، شوروی و متحدان آن‌ها، صدام را حمایت می‌کردند تا انقلاب با شکوه ملت را بشکنند، مردانی بودند که از حرارت آتش‌بمب‌های دشمن و گلوله‌ها نهراسیدند و با قدم‌های استوار جنگیدند تا این ایران بزرگ تحت حاکمیت اسلام آزاد بماند.

سلامی تصریح کرد: امروز دیگر قدرت‌های بزرگ یارای ایستادگی در مقابل ایران مقتدر و در حال پیشرفت را ندارد، ایران دامنه توانمندی و قدرت سیاسی دفاعی را تا لبه دریای سرخ، شرق مدینترانه پیش برده؛ ایران مرزهای مبارزه خود را علیه مستکبران هزاران کیلومتر دورتر از این مرزها گسترش داده و هنوز هم متجاوزان را تعقیب می‌کند.

وی گفت: جوانانی که روزی در این ارتفاعات بر زمین افتاده‌اند امروز اسوه‌، الگو و نمونه‌های درخشانی شده برای جوانانی که امروز در اقصی نقاط عالم اسلام در عراق، لبنان، یمن، افغانستان و بلاد اسلامی پیشبند جهاد بسته و متجاوزان را چه در فلسطین اشغالی و چه در سایر نقاط که تحت سلطه متجاوزان است، تعقیب و تنبیه می‌کنند.

سلامی خاطرنشان کرد: این سرزمین به راحتی به ایران اسلامی تبدیل نشده است. مردان و زنانی هستند و بودند که سخت‌ترین مخاطرات را به جان خریدند، از جان شیرین خود گذشتند قامت رعنایشان بر زمین افتاد تا قامت یک ملت برافراشته و سرافراز باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: جهاد ما ادامه دارد، دشمن پس از هشت سال جنگ ما را رها نکرد عرصه‌های سهمگین و خطرناک دیگری را گشود. پدیده تکفیر را منتشر کرد تا آتش تفرقه‌های خونین را در سرزمین‌های اسلامی شلعه‌ور کند و با آزادسازی سرزمین‌ها سلطه مجدد سیاسی خود را بر جهان اسلام مستقر کند و در نهایت تمرکز قوای خود را بر قلب پرتوان و پرطبش جهان اسلام یعنی ایران عزیز قرار دهد.

وی حصر اقتصادی، منزوی کردن سیاسی ایران، عملیات رسانه‌ای و بی‌سابقه جهانی، تحریک به بی‌ثباث کردن امنیت داخلی، جنگ و تهاجم فرهنگی، هجوم به باورها و اعتقادات و ارزش‌های جامعه را سیاست‌های خطرناک دشمن علیه ایران برشمرد و گفت: همه این توطئه‌های هماهنگ، همزمان، شیطانی و پیچیده و سخت دشمن تحت رهبری‌های مقام معظم رهبری در هم شکسته شده است. 

سلامی خاطرنشان کرد: امروز می‌بینید آمریکا در حال رخت‌بر بستن از منطقه است و تأثیر سیاسی او نسبت به گذشته بسیار اندک شده، دیگر نمی‌تواند در سرزمین‌های اسلامی آزادانه و ایمن حرکت کند؛ سرزمین‌های اسلامی میدان جهاد است و متجاوزان را تحمل نمی‌کند.

وی یادآور شد: امروز دیگر هیچ کس تمایلی به ارتباط با رژیم صهیونیست ندارد. شعله‌های آتش نیز در درون رژیم جعلی صهیونیست زبانه می‌کشد، اجتماعات صدها هزار نفر از مردم در این سرزمین را شاهد هستیم و روزانه حداقل ۳۰ عملیات در سرزمین‌های اشغالی علیه صهیونیست‌ها انجام می‌شود؛ کرانه باختری مسلح شده و فلسطینی‌ها از شرایط دفاعی به حالت تهاجمی تغییر موقعیت داده دیگر آمریکا نمی‌تواند امنیت این رژیم را تأمین کند. 

سلامی خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونیست از تأمین امنیت خود عاجز است، ارتشش خسته است، پلیسش ناتوان است، نظام سیاسی‌اش ناکارآمد است و جمعیتش به امنیتش معترض؛ همه چیز برای زوال تدریجی و اما شتابدار این رژیم از درون پوسیده آماده است. 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکاها تمام توان خویش را به کارگرفته تا دولت‌سازی کنند، اما می‌بینیم که مردم عراق دیگر خود دولت خود را می‌سازند و شعله‌های مقاومت از آن‌جا زبانه می‌کشد دیگر کسی به متجاوزان لبخند نمی‌زند و هیچ فرش قرمزی پهن نیست؛ بلاد اسلامی سرزمین امنی برای هیچ بیگانه‌ای نیست این سرزمین‌ها متعلق به مسلمانان است.

سلامی افزود: و اما به امروز ایران نگاه کنید، نفوذ منطقه‌ پابرجاست، قدرت دفاعی بی‌سابقه در حال رشد است، موشک‌ها هر روز فراوان‌تر و دقیق‌تر در حال ساخته شدن است و جوانان برای دفاع از انقلاب مهیاتر از همیشه هستند.

وی ادامه داد: جوانان ایرانی از مجاهدان دوران دفاع مقدس وفاداری به رهبری را الهام گرفته‌اند، نمونه‌ای از این جوانان آن جوان جوانمرد سبزواری است که برای دفاع از ناموس این سرزمین جان خود را فدا و روح غیرت را در کالبد همه جوانان این سرزمین بیدار کرد؛ سرزمین ایران مهد پرورش اینگونه جوانان است.

سلامی گفت: مقاومت سختی‌های خود را دارد، اما این مردم چون به خداوند تکیه می‌کنند بزرگ‌تر از این سختی‌ها هستندو می‌دانند بزرگی متعلق به خداوند است، مردم ایران این را در میدان تجربه کردند. 

وی یادآور شد: امروز جوانان ایران گلوی هر کسی که بخواهد به جریان صادرات نفت آن‌ها آسیب بزند؛ می‌فشارند و برای مقاومت در مناطق دوردست آماده‌اند به شرق مدینترانه می‌روند و از حریم اسلام دفاع می‌کنند. 

سلامی تصریح کرد: این سرزمین، سرزمین مردان و زنان زنده و جاودان است، ما هستیم، ما زنده‌ایم؛ پیش می‌رویم پشت سر رهبرمان، بیرق برافراشته است، قدم‌ها مطمئن و قدرت انباشته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  اظهار کرد: ما دیگر مثل ۴۴ سال قبل نیستیم، امروز شعله‌های قدرت در این کشور زبانه می‌کشد و به اندازه شکست‌دادن قدرت‌های بزرگ و قدرتمند هستیم. قدرتمان در قلب مردمانمان است در ایمان شکست‌ناپذیر آن‌ها است. ما می‌مانیم و دشمنانمان می‌روند. اسلام دین جاودانگی است.