سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113000|09:54 - 1402/02/13
نسخه چاپی

با حضور امام جمعه و فرماندار گیلانغرب ؛

آیین تجلیل از معلمان در بخش گواور برگزار شد + تصاویر

آیین تجلیل از معلمان در بخش گواور برگزار شد + تصاویر
با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از معلمان در بخش گواور گیلانغرب مراسم تجلیل و تقدیر از معلمان، اساتید این بخش برگزار شد.

به گزارش مطلع الفجر ،به گزارش مطلع الفجر ،با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از معلمان و پیشكسوتان فرهنگی،اساتید و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان گیلانغرب،امروز، مراسم تجلیل و تقدیر از معلمان، اساتید  بخش گواور  برگزار شد. 
حجت الاسلام و المسلمین  فاطمی نسب امام جمعه گیلانغرب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری  با اشاره به احادیث انبیا كه تمام آموزه ها را به انسان آموخت و بر این اساس معلمی را شان و منزلت پروردگار دانست گفت:معلمی زمانی با ارزش است كه به حكمت تبدیل شده و خوبیها را آموزش دهد لذا جایگاه متعالی معلمی وقتی محقق می شود که تعلیم و تربیت و تزکیه در آن تبلور یافته باشد . 
وی در ادامه مراسم ضمن تجلیل از معلمین متعهد، ایشان را منشا خیر و بركت، توسعه و تعالی نیروی انسانی در گیلانغرب و بخش گواور  دانست و با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل مقام شامخ معلمان و اساتید، این نمونه موقعیت ها را فرصتی برای جبران اندكی از زحمات این بزرگواران دانست. 

 


مهندس محمدی فرماندار گیلانغرب  از برگزاری مراسم قدردانی از مقام معلم  ابراز خرسندی نموده و گفت : این وظیفه نهادها و ارگان های كشور است كه قبل از هر اقدام آموزش و پرورش به جهت استفاده از ثمرات نیروی انسانی كه توسط معلمین متعهد و وظیفه شناس  پرورش یافته است تقدیر گردد. 
فرماندار گیلانغرب  هر نوع حركتی در مدار توسعه و پیشرفت که بستر و پاشنه اشیل توسعه و شکوفایی علمی و پشرفت کشور و منطقه است  را مدیون بزرگواری ها و زحمات و تلاش های این معلمان گرانقدر قلمداد كرد.
وی  شغل معلمی را هم ردیف شغل انبیا بیان کرد و بر نهادینه کردن فرهنگ تکریم و تجلیل از مقام معلم تأکید کرد .