سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112996|09:58 - 1402/02/11
نسخه چاپی

در جلسه ستاد زکات مطرح شد ؛

سال گذشته گیلانغربی ها بالغ بر 5 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند+ تصاویر

سال گذشته گیلانغربی ها بالغ بر 5 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند+ تصاویر
اولین جلسه شورای زکات در سال 1402 در دفتر امام جمعه گیلانغرب برگزار شد.

به گزارش مطلع الفجر ،امام جمعه گیلانغرب در جلسه شورای زکات که با حضور اعضای شورا زکات و همچنین فرماندار برگزار گردید، بر اهمیت مسئله زکات به عنوان یکی از واجبات الهی تاکید نمود و امیدوار شد .

وی تصریح کرد :در سال جاری که نزولات آسمانی و برکات بارش های اخیر موجب تقویت کشاورزی در شهرستان شده است، کشاورزان عزیز، مسئله زکات را بیشتر مورد توجه قرار دهند تا انشاالله از طریق جمع آوری زکات در هر روستا بتوانیم کارهای عام المنفعه را در جهت خدمت به خلق و رضای خدا انجام دهیم .
 امام جمعه گیلانغرب  به عرصه های  مختلفی که از محل ذکات مردم عزیز  متعالی و محقق می وشند اشاره و ابراز داشت : از جمله مسائل بهداشتی و عمرانی روستاها و همچنین مسائل اجتماعی با رسیدگی به فقرا و نیازمندان و در کنار این امورات عام المنفعه، نسبت به تعمیر و آبادانی مساجد و خانه های عالم و حسینیه های واقع در هر روستا از طریق منابع به دست آمده از محل زکات کشاورزان، این امورات با محوریت مردم مورد توجه قرار گیرد.

آقای کرداری  رییس کمیته امداد شهرستان گیلانغرب  نیز ضمن برشمردن فضایل زکات  گفت :مبلغ جمع آوری زکات سال گذشته ۵.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال بوده است .

وی تصریح کرد : درسال جاری تا کنون مبلغ جمع آوری شده زکات ۵.۶۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال می باشد که با همت مردم ومسئولین شهرستان این رقم با توجه به رحمت الهی امسال وکشاورزی پررونق به دوبرابر ظرفیت موجود برسد.