سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112995|13:20 - 1402/02/10
نسخه چاپی

اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گیلانغرب در سال1402+ تصاویر

اولین جلسه کارگروه اشتغال  شهرستان گیلانغرب در سال1402+ تصاویر
اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گیلانغرب در سال1402 باحضور فرماندار و اعضای کار گروه اشتغال برگزار شد .

به گزارش مطلع الفجر ، دراین جلسه مهندس حیدری  دبیر جلسه به ارائه گزارش عملکرد کارگروه در سال گذشته پرداخت و سپس برنامه های سال جاری را برای حاضرین در جلسه تشریح نمود.  

مهندس محمدی فرماندار گیلانغرب گفت: همه ما ملزم به حمایت از تولید کنندگانیم و باید در کنار آنان جهت حل مشکلات گام برداریم قطعا دستگاههای عضو کارگروه می بایست موانع موجود بر سر راه توسعه و تقویت اشتغال پایدار را شناسایی و با تلاش در راستای رفع این موانع اقدام نمایند و زیرساخت های لازم برای دستیابی به توسعه اقتصادی در شهرستان فراهم آوردند.

وی از مدیران دستگاههای اجرایی و بانک های عامل خواست که در ایجاد بسترهای اشتغال و کار آفرینی در بخش های مختلف در سالجاری که با نام مهار تورم و رشد تولید  نام گذاری شده  تلاش بیشتری نموده و برنامه های خود را برای جلسه بعدی به دبیرخانه کارگروه اعلام نمایند .                                    

 محمدی تصریح کرد: سهم اشتغال شهرستان در بخش کشاورزی ۵۲ درصد در بخش صنعت ۸ درصد و در بخش خدمات ۴۰ درصدمیباشدکه درصد بیمه شدگان در سال 1401 نسبت به  مدت مشابه سال۱۴۰۰ دو درصد اافزایش پیدا کرده است .
 وی همچنین  از    ۱۱ طرح میش داشتی با اشتغالزایی ۲۸ نفر با اعتبار دو میلیارد و نهصد و شصت هزار تومان از محل  تبصره ۱۶  و ۵ طرح خرید دام  با اشتغالزایی ۱۶ نفر با اعتبار ۱۴ میلیارد و چهارصد و سی میلیون تومان  از محل تبصره ۱۸ و چهار طرح خدمات آموزشی  مرکز فنی و حرفه ای شرستان با اشتغالزایی 16 نفر از محل تبصره 16خبرداد.