سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112972|11:25 - 1402/01/30
نسخه چاپی

در ادامه تغییرات مدیریتی در گیلانغرب؛

آیین تودیع ومعارفه رییس اداره برق شهرستان برگزار شد+ تصاویر

آیین تودیع ومعارفه رییس اداره برق شهرستان برگزار شد+ تصاویر
با حضور فرماندار شهرستان گیلانغرب آیین تودیع ومعارفه رییس اداره برق شهرستان برگزار شد.

به گزارش مطلع الفجر ،در این آئین طى حكمى از سوى مهندس مرادی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی بر‌ق استان کرمانشاه، آقایعلی اشرف ایازی به عنوان رییس جدید اداره برق شهرستان گیلان‌غرب منصوب و معارفه شد و از خدمات و زحمات آقای  مهندس اکبری در این سمت تقدیر و تشکر گردید.

 آيين  توديع و معارفه رئيس اداره برق شهرستان گیلانغرب با حضور مهندس محمدی  فرماندار شهرستان گیلان‌غرب و مهندس  مرادی مدیرعامل شركت توزيع برق استان کرمانشاه  در محل فرماندارى گیلان غرب برگزار شد.

مهندس  مرادی مدیر عامل شركت توزيع برق با اشاره به آغاز ماه‌های گرم سال و لزوم مدیریت مصرف برق گفت: ضمن تقدیر و تشکر از خدمات آقای اکبری، برای ادامه راه و با مدبریت  آقای ایاذی آرزوی موفیقت نمود. وی همچنین همه مشترکان برق اعم از ادارى، خانگی، صنعتی، کشاورزی و سایرین را دعوت به صرفه‌جویی انرژی نمود تا پیک بار تابستان را با موفقیت و حداقل خاموشی سپری کنیم.
 

در ادامه مهندس محمدی فرماندار شهرستان گیلان‌غرب نیز ضمن ابراز تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده جناب آقای اکبری، جهت ادامه مسیر خدمات رسانی آقای علی اشرف  ایاذی در حوزه برق  آرزوی توفیق و موفقیت نمود .

همچنین وی خواستار تسريع اتمام پروژه‌های نيمه تمام توسط شرکت توزیع نیروی برق شد و گفت: مسائل مرتبط با انرژی و سرمایه‌گذاری‌های این بخش بسیار وسیع است و همه باید با در این را قدم برداریم.

مهندس محمدی فرماندار  بر لزوم رسیدگی و مرتفع نمودن مشکلات برق روستاها تاکید کرد و گفت: اداره برق شهرستان نسبت به توسعه شبکه برق رسانی در روستاها اهتمام جدی تری را معمول دارند .