سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112970|12:03 - 1402/01/30
نسخه چاپی

مدرس حوزه علمیه قم:

صداقت،تعهد ،تخصص و مردم داری از شاخصه های مدیر کار آمد است+ تصاویر

صداقت،تعهد ،تخصص و مردم داری از شاخصه های مدیر کار آمد است+ تصاویر
مدرس حوزه علمیه قم درجلسه درس اخلاق در شهرستان گیلانغرب بر شاخصه های الهی و اخلاقی مدیران و داشتن تعهد و تخصص و مردم داری مسئولان تاکید کرد .

به گزارش مطلع الفجر ،جلسه درس اخلاق  صبح امروز چهارشنبه 30 فروردین با حضور حجت الاسلام  والمسلمین  فاطمی نسب  امام جمعه محترم شهرستان،  مهندس محمدی  فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و بانکها با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین امیری وحید از حوزه علمیه قم در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد. 
حجت الاسلام امیری وحید در بخشی از سخنان خود در جمع مدیران بیان نمودند:اکنون در جایگاه  و مسئولیتی که دارید ، این جاگاه خود را قدر بدانید و دنبال فرصت سوزی نباشید چون در محضر عدل الهی باید جوابگو باشید.
وی به پرداخت به امورات مردم و مردمی بودن بر مدار حکم خداوند تاکید کرد و افزود: برآوردن حوائج مردم از نعمت های پرودگار است و از به راه انداختن کار مردم لذت ببریم و با خدا معامله کنیم .
حجت الاسلام امیری وحید  درادامه افزود:اصول مهم دیگر برای مدیران، صداقت، آگاهی و تخصص، کارآمدی و پرهیزگاری بوده که عامل بازدارنده از گناه است.
ایم مدرس ارزنده حوزه علمیه قم  از دیگر  ارزشهای اخلاقی مدیران عنوان کرد:  برخورد منصفانه با افراد زیردست، عدم منت گذاری مدیران، پرهیز از خودمحوری و مبالغه گری،مسئولیت پذیری، انضباط کاری، عدالت خواهی و خوش رویی از جمله دیگر خصلت های مدیران باید باشد.