سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112968|11:42 - 1402/01/30
نسخه چاپی

شناسایی و دستگیری کلاهبردار ده میلیارد ریالی در شهرستان

شناسایی و دستگیری کلاهبردار ده میلیارد ریالی در شهرستان
دسرای عمومی و انقلاب سرپل‌ذهاب از دستگیری فردی کلاهبردار خبرداد که بالغ بر ده میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده است .

به گزارش مطلع الفجر ،امیر فیضی در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت : کلاهبرداری که با شگردهای مختلف از مردم شهرستانهای غربی استان کلاهبرداری کرده بود با تلاش مامورین انتظامی شناسایی و دستگیر شد. 

وی افزود : این کلاهبردار از اعتماد و عدم أگاهی مردم سوءاستفاده کرده و اموال و وسایل مختلفی را از آنها خریداری و بدون اینکه مبلغی را به حساب آنها واریز کرده باشد با نشان دادن یک تصویر رسید انتقال وجه جعلی از افراد مختلفی کلاهبرداری نموده است .

 دادستان شهرستان تصریح کرد : تاکنون برای این کلاهبردار ۴۰ پرونده شکایت از ۴۰ نفر شاکی تشکیل شده که تاکنون مبلغ کلاهبرداری شده بالغ بر ده میلیارد ریال می باشد و فراخوان برای شناسایی سایر افرادی که احیانا مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند اعلام شده که شکایت خود را با مراجعه به مرجع قضایی اعلام کنند .

 فیضی در پایان افزود : افراد شیاد  با استفاده از روشهای مختلف درصدد کلاهبرداری از مردم هستند که لازم است مردم عزیز شهرستان در فروش اموال خود از اعتماد به هرشخصی اجتناب کرده و تا زمانیکه مبلغ ثمن معامله به حساب آنها واریز نشد با مشاهده یک رسید خالی از تحویل اموال خودداری نمایند تا مورد سوءاستفاده افراد شیاد و منفعت طلب قرار نگیرند ./ منبع:بازی دراز