سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112967|14:32 - 1402/01/29
نسخه چاپی

فرماندار گیلانغرب :

۶۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان خسارت به گیلانغرب وارد شد

۶۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان خسارت به گیلانغرب وارد شد
فرماندار گیلانغرب گفت: بارش شدید باران و سیلاب اخیر در گیلانغرب در مجموع ۶۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان خسارت در بخش‌های مختلف کشاورزی، راه، ابنیه فنی و زیرساخت‌های این شهرستان وارد کرد.

به گزارش مطلع الفجر ،مهندس وحید محمدی افزود: از مجموع خسارت وارد شده ۴۰۰ میلیون تومان به تاسیسات و شبکه برق، ۱۵۰ میلیون تومان به شبکه‌های اداره آب و فاضلاب، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به شبکه‌های آبیاری پایاب سد‌ها (آب منطقه ای) وارد شده است.

وی اظهار کرد: ۴۱ میلیارد تومان به تاسیسات راه و ابنیه فنی، تلف شدن ۲۵ راس دام سبک به ارزش ۱۲۵ میلیون تومان و وارد شدن خسارت به۳۰ واحد عشایری در حوزه عشایری، خسارت ۵۷ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومانی به طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری و همچنین وارد شدن ۲۴۰ میلیون تومان خسارت به بخش کشاورزی، دامی، آبزیان، طیور، باغات این شهرستان در نتیجه سیلاب اخیر و بارندگی هفته گذشته است.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: در نتیجه بارندگی‌ها و سیلاب چند رو گذشته در گیلانغرب پنج دهنه پل ارتباطی در روستا‌های دهستان دیره و ویژه نان، و روستای سوخور مروتی از توابع بخش گواور شهرستان گیلانغربنیز تخریب شد.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب ادامه داد: در نتیجه فعالیت سامانه بارشی اخیر در گیلانغرب در مجموع بیش از ۱۰۰ میلی متر باران بارید .