سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112961|15:22 - 1402/01/25
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در سپاه گیلانغرب:

قدس روز اتحاد آزادی‌خواهان جهان علیه رژیم کودک‌کُش اسرائیل است

قدس روز اتحاد آزادی‌خواهان جهان علیه رژیم کودک‌کُش اسرائیل است
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه گیلانغرب گفت: روز قدس روز اتحاد و همبستگی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان و روز حمایت از اسلام و آرمان های والای ملت فلسطین است.

به گزارش مطلع الفجر ،حجت الاسلام «حسام‌الدین عبدی‌پور» در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس با قدردانی از اجتماع بزرگ مردم گیلان‌غرب ،افزود: روز جهانی قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود.

وی اظهار کرد: امروز با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ، به همه ابرقدرت ها هشدار می دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و به واسطه اعمال خبیث شما، واقع نخواهد شد.

فرماندار گیلانغرب نیز در گفت و گو یی با قدردانی از حضور راهپیمایان روز جهانی قدس گفت: روز قدس یکی از آن جلوه‌ های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است.

وحید محمدی افزود: روز قدس یادگار امام راحل (ره) است که باعث قدرت و تقویت روحیه استکبار ستیزی جهان اسلام شد، این فرمان امام باعث شد تا مردم در ماه مبارک رمضان با مشت های گره کرده و عزم راسخ به صحنه آمده و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی و صهیونیسم ابراز و حمایت خود را از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین علنی نمایند .
 

وی اظهار کرد: با توجه به ظلم مضاعفی که دولت غاصب صهیونیسم در سال جاری نسبت به مردم مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمانان روا داشته ضرورت حضور در صحنه و محکوم کردن آن بیش از پیش است.

او اضافه کرد: حضور یکپارچه و باشکوه و استقبال سایر مسلمانان جهان از این فرمان امام راحل(ره) سبب بروز قدرت اسلام و نمایش آن در عرصه های جهانی خواهد بود.
 

فرماندار گیلانغرب در ادامه گفت: امروز مردم ولایتمدار این شهرستان با حضور باشکوه و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم و انزجار خود را از استکبار اعلام کرده و با تجدید بیعت با آرمان‌های پاک امام راحل و نائب برحقش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بار دیگر با شرکت در راهپیمایی یوم‌الله قدس، عزت و اقتدار خویش را در حمایت از قدس شریف همگام با مردم سراسر کشور به منصه ظهور گذاشتند.

مردم گیلانغرب امروز با وجود شرایط نامناسب جوی و وزش شدید باد از میدان ۲۲ بهمن تا مسجد جامع با فریادهای مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از این رژیم منحوس و جعلی و جنایتکار اعلام کرده و ضمن همدردی با مردم فلسطین از آرمان های والای فلسطینیان و مقاومت آن ها حمایت کردند.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.