سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112950|07:52 - 1402/01/19
نسخه چاپی

تصویری؛

صفوف به هم پیوسته و دشمن شکن مردم گیلانغرب در مصلای نماز جمعه+تصاویر

صفوف به هم پیوسته و دشمن شکن مردم  گیلانغرب در مصلای نماز جمعه+تصاویر
صفوف به هم پیوسته و دشمن شکن مردم گیلانغرب در نماز جمعه به امامت حجت الاسلام فاطمی نسب در مصلای نماز جمعه

به گزارش مطلع الفجر ،صفوف به هم پیوسته و دشمن شکن مردم  گیلانغرب در مطلای نماز جمعه مسجد جامع ، میعادگاه عاشقان در آدینه ای دیگر شاهد حضور سبز نمازگزاران بود.
امام جمعه شهرستان گیلانغرب در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تاکید بر حضور پر رنگ مسئولان و مدیران در بین مردم و شرکت پر رنگ در مراسمات مذهبی و اجتماعی در کنار مردم  گفت : امروز نگاه مردم به ما مسئولان است که باید خود در اقامه مراسمات مذهبی و اجتماعی پیش قدم باشیم .
وی اتحاد و همدلی را راه توسعه و تعالی شهرستان خواند و افزود:اختلاف نظرها مانع رشد شهرستان شده است ،مانع حل مشکلات شده است چرا شهرستان پهناور و بزرگی مثل گیلانغرب باید از امکانات زیرساختی برخوردار نباشد؟

امام جمعه گیلانغرب ابراز داشت: در مسائل فرهنگی متاسفانه نگاه اختلاف انگیزی که ما امروز در مسئولین فرهنگی داریم در مجموعه ای که باید متولی  بخشی از مسائل فرهنگی و سیاست گذاری باشد امروز توان مدیریت ۴ تا بنر را در شهرستان  ندارد.

وی تقوا را معیار و شاخص عنوان و افزود : وقتی که تقوا مدنظر نباشد وضعیت شهرستان  را می‌بینید یک مکان تفریحی سالم درخور خانواده ها و مردم محترم ما نداریم چرا چون نگاه تفرقه گونه است راهکار و چاره برون رفت از این مشکلات  استقرار یک رویه انسجامی و برادرانه است مردم نباید متضرر یک رویه تفرقه گونه در شهرستان باشند .
 حجت الاسلام  فاطمی نسب همچنین به اهمیت زکات اشاره کرد و گفت: با وجود سرمایه های اقتصادی و کشاورزی در شهرستان مواجه هستیم که دستورات الهی نسبت به پرداخت زکات،در شهرستانی که   بیشترین  محصولات کشاورزی را دارد مردم توجه نمی‌کنند به پرداخت زکات،قشری از شهرستان نیازمند حمایت کشاورزان و معدن داران عزیز هستند.