سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112948|20:01 - 1402/01/10
نسخه چاپی

اولین جلسه سال نو ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گیلانغرب برگزار شد+عکس

اولین جلسه سال نو ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گیلانغرب برگزار شد+عکس
اولین جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گیلانغرب در سال جدید در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش مطلع الفجر ،امام جمعه شهرستان گیلانغرب در ابتدای این  ضمن تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از دغدغه های سال جدید در کشور مسئله کنترل قیمت ها در شهرستان و و کمک به رشد تولید و گسترش مشاغل خانگی تاکید و همچنین بر مسئله ترویج معروفات در جامعه و شهرستان اشاره کردند و افزودند:

ترویج معروفات عمومی میتواند زیربنای  فرهنگ های درست در شهرستان باشد.

طرح مسئله حجاب و اهمیت به پوشش زیبنده اسلامی در اماکن عمومی ادارات مدارس و دانشگاه‌ها یکی از این معروفات است.

تشکیل قرارگاه حراست از حجاب بانوان و ایجاد غیرت دینی در خانواده ها در مقابل فعالیت صدها شبکه ضد انقلاب مروج بی حجابی و بی بند و باری، موثر و مفید است.

حجابی که بخشی از باورهای دینی ماست و در در شروع جنگ ترکیبی اخیر مورد سوء استفاده دشمن و فریب‌خورده گان داخلی قرار گرفته و همه ما ملزم هستیم نسبت به هنجار شکنی ها و ولنگاری ها ایستادگی کنیم و باورهای دینی خودمون رو در خصوص این موضوع تقویت کنیم.

جامعه ما میدانند که برداشتن حجاب مقدمه برای برداشتن عفت است.

رواج بی حجابی و سکوت در مقابل آن در بین مومنین و صفحات و کانالها و چهره های رسانه ای قابل پذیرش نیست.

 

قوانین جمهوری اسلامی و اعتقادات دینی ما شرح وظایفی را برای همه آحاد جامعه چه مسئولین و چه مردم مشخص کرده وحکومت اسلامی بر جمع کردن بساط گناهان اجتماعی در جامعه وظیفه دارد و هرگونه مصلحت اندیشی، انفعال و تأخیر نسبت به هنجار شکنی در مسائل فرهنگی به ویژه قانون حجاب اسلامی پذیرفته نیست.

امکان گردشگری و میراث فرهنگی ما در شهرستان گیلانغرب و در کل استان کرمانشاه نباید به محلی برای حرمت‌شکنی ماه مبارک رمضان و مسئله حجاب و عفاف باشد

رواج بی حجابی در خیابان‌ها، بازارها و اماکن عمومی و شکل گیری فرهنگ منحط غربی یکی از غفلت ها و انفعال ما مسئولین و مردم است که قطعاً با شکل گیری این فرهنگ نادرست ضررهای جبران ناپذیری متوجه این مرز و بوم و شهرستان انقلابی خواهد شد.

 

در ادامه این جلسه ضمن بیان راهکارهای موثر در خصوص فرهنگ سازی مسئله حجاب در شهرستان پیشنهادات و سرفصلهای مختلفی برای اجرا در ادارات و مراکز آموزشی و فرهنگی با پیشنهاد و مشورت اعضای محترم جلسه در نظر گرفته شد

 

@Hajjian_ir