سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112946|13:14 - 1402/01/07
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب:

مسولان ساکت در مقابل اتفاقات اخیر اماکن گردشگری کرمانشاه باید جوابگو باشند

مسولان ساکت در مقابل اتفاقات اخیر اماکن گردشگری کرمانشاه باید جوابگو باشند
امام جمعه گیلانغرب گفت: مسئولینی که در برابر اتفاقات روز های گذشته در برخی از اماکن گردشگری از جمله بیستون و کرمانشاه سکوت کرده‌اند باید پاسخگو باشند.

به گزارش مطلع الفجر ، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، مسئول اداره کتابخانه ها، مسئول ثبت احوال و رئیس مرکز بهداشت شهرستان گیلانغرب به نمایندگی از جامعه بانوان شهرستان با امام جمعه دیدار کردند. 
انتقاد امام جمعه شهرستان گیلانغرب از حمله به باورهای دینی و اعتقادی مردم در اماکن گردشگری از موضوعات مطروحه در این دیدار بود. 
حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی نسب گفت: کشف حجاب و برهنگی پروژه طراحی شده دشمن با هدف مقابله با نظام اسلامی است.
وی تصریح کرد: طرح فرهنگ سازی به عنوان تنها اقدام برای مقابله با معضلات و آسیب‌های اجتماعی کافی نیست، در زمینه حجاب حکم خدا مشخص است قانون جمهوری اسلامی مشخص است وظایف نهادها مشخص است نظر صریح امامین انقلاب در مورد کوتاه نیامدن جمهوری اسلامی از این فریضه الهی هم مشخص است.
امام جمعه گیلانغرب ابراز داشت: هیچ کسی نمیتواند غایب در عرصه دفاع از حجاب و عفاف در کشور باشد.
وی افزود: در مقابل تلاش صدها شبکه ضد انقلاب برای ترویج بی حجابی و دامن زدن عده‌ای غافل و یا شاید عده ای از سر تقابل با احکام اسلامی باید قرارگاه‌های حراست از حجاب بانوان ایران تشکیل شود.
حجت الاسلام فاطمی نسب رسالت و تکلیف ادارات در امر حجاب را متذکر شد و تصریح کرد: همه ادارات در کشور در استان و شهرستان ملزم به رعایت حجاب در چهارچوب قانون هستند، در مقابل عده ای که طبق نقشه دشمنان اسلام و ایران تلاش می‌کنند زن ایرانی را از دایره عفاف و حجاب بیرون کنند همه مسئول هستیم.
 


وی با انتقاد از، برخی اتفاقات استان گفت: مسئولینی که در برابر اتفاقات روز های گذشته در برخی از اماکن گردشگری از جمله بیستون و کرمانشاه سکوت کرده‌اند باید در پیشگاه خدای متعال، ملت بزرگ ایران و خانواده های شهدا  پاسخگو باشند.
حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نسب اظهار داشت: اختلال در قرارگاه های فرهنگی استان کرمانشاه و نبود برنامه مستمر و هدفمند در راستای مدیریت فرهنگی، بی توجهی مسئولین به برخورد نمایشی با مروجان ولنگاری موجبات حمله به باورهای دینی رو در استان کرمانشاه فراهم نموده و مسئله حجاب که بخشی از باور های دینی ماست در این جنگ ترکیبی مورد تهاجم دشمن و فریب خوردگان داخلی آن قرار گرفته است. 

گروه های جهادی و فرهنگی و انقلابی در صورتی که مسئولین میراث فرهنگی و گردشگری و دیگر افراد متولی نظارت بر این اماکن، اراده و توان لازم و مدیریت بر کنترل این اماکن را ندارند، آمادگی دارند تا در بحث نظارت و کنترل و اجرای قانون اسلامی در این مجموعه ها به صورت خودجوش و آتش به اختیار عمل کنند. 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد