سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112924|12:30 - 1401/12/21
نسخه چاپی

توصیفی ، تصویری ؛

نشست مشورتی دهیاران و شوراهای بخش مرکزی گیلانغرب با حضور فرماندار و بخشدار +تصاویر

نشست مشورتی دهیاران و شوراهای بخش مرکزی گیلانغرب با حضور فرماندار و بخشدار +تصاویر
جلسه نشست مشورتی دهیاران و شوراهای بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب با حضور فرماندار و بخشداردر محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش مطلع الفجر ،جلسه نشست مشورتی دهیاران  و شوراهای بخش مرکزی  با حضور مهندس محمدی  فرماندار وسرکار خانم حیدرخانی  بخشدار مرکزی  در محل فرمانداری برگزار شد.
 فرماندار شهرستان گیلانغرب  ضمن تقدیر از عملکرد  دهیاران شوارهای بخش مرکزی و تاکید بر تداوم خدمت مضاعف به مردم  گفت :دهیاران نباید تنها در زمینه بهسازی و کارهای زیر بنایی در روستا سرگرم کنند بلکه باید به سمت کارهای توسعه ای و تشکیل تعاونی های مردمی و طرح های اقتصاد مقاومتی در روستا باشند تا علاوه بر حل مشکلات معیشتی مردم به سمت تولید و اشتغالزایی در روستاها نیز سوق داده شوند.
 نماینده عالی  دولت در شهرستان گیلا نغرب  تصریح کرد :دهیار باید در انجام امور مردم و تسریع در کار آنان کوشا باشند و همچنین با دوری از منازعات جناحی و سیاسی، عمران و آبادانی روستا را در اولویت کاری خود قرار دهند و با توده مردم مهربان و صمیمی باشند.
 وی ابراز داشت : به دهیاران توصیه میشود  قوانین دهیاران را مطالعه کرده و در مباحث فنی و مالی، اطلاعات خود را کامل تر کرده و اگر در زمینه ای بی اطلاع هستند از فراگیری و آموزش آن مطلب سعی و تلاش نمایند.

سرکار خانم حیدرخانی بخشدار مرکزی گیلانغرب در نشست خود با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان طی سخنانی با اشاره به رویکرد دولت  و حضور میدانی و جهادی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم با تکیه بر ارتباط مستقیم با آحاد جامعه گفت: در این صورت است که می‌توان مشکلات مردم را شناسایی کرد و بخشی از مسائل را با کمک خود آنان حل نمود.

 

وی با تاکید بر اجرای الگوی نظام مند شدن دهیاری ها و شوراهای اسلامی تصریح کرد: اگر شوراها و دهیاری نقش خود را به خوبی ایفا کنند قطعا قدم مثبتی در توسعه روستایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برداشته خواهد شد.
بخشدار از اعضای شوراهای اسلامی روستاها خواست محورهای پیشنهادی و راهکارهای عملیاتی خود در خصوص رفع مسائل و مشکلات را به بخشداری اعلام نمایند.وی خاطر نشان نمود: بر این اساس ما  در کنار حضور مستمر و تلاشگرانه دهیاران و اعضای شورا های روستایی آمادگی خود در جهت رفع مسائل ومشکلات روستاییان را اعلام میداریم.
  شهرستان گیلانغرب در بخش مرکزی 80 دهیار و 246 شورا دارد