سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112921|08:05 - 1401/12/15
نسخه چاپی

رییس بنیاد شهید گیلانغرب؛

روز شهید روز گرامی داشت ارزشها و ایثاگری شهیدان است / برگزاری برنامهای فرهنگی مصادف با روز شهید در گیلانغرب

روز شهید  روز گرامی داشت ارزشها و ایثاگری  شهیدان است / برگزاری برنامهای فرهنگی مصادف با روز شهید در گیلانغرب
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت :روز شهید روز گرامی داشت ارزشها و ایثاگری شهیدان است و قطعا در این روز برنامه های متنوعی در شهرستان برگزار خواهد شد .

به گزارش مطلع الفجر ،‍ رییس بنیاد شهید و امور ایثاگران  ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدای معزز از برگزاری برنامه های متنوع در آستانه روز شهید خبر داد

نکوکاریان گفت :در لابه‌لای جنب و جوش و علاقه برای آغاز سال جدید نباید یادمان برود که مردانی برای تحقق آرامش امروز ما از گران‌بهاترین و بالاترین سرمایه خویش گذشتند و با حضور در جنگ تحمیلی و تحمل سختی‌ها و دشواری‌ها در برابر تجاوز و خودخواهی‌های دشمنان ایران اسلامی ایستادند و از مرز و بوم کشورمان دفاع کردند.

وی در تبیین ماهیت مانای شهدا گفت :پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته‌اند اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده و شهدا مانده‌اند.

نکوکاریان تصریح کرد :در راستای گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در طول هفته جاری از تمام فرزندان شهدای شاغل ادارات توسط اداره متبوع تقدیر بعمل خواهد آمد.

وی افزود:در روز پنج شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۹ صبح مراسم عطر افشانی گلزار  شهدا با حضور مسئولین و فرزندان شهدای شهرستان انجام می شود  و میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران در روز جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ در محل نماز جمعه شهرستان برگزار می شود .
 رییس بنیاد شهید و امور ایثاگران شهرستان گیلانغرب ابراز داشت :همچنین در روز ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ مراسمی به منظور گرامی داشت یاد شهدا و فرمانده شهید جبهه های گیلان غرب سردار شهید شهریار قلی پور در محل یادمان شهدای گمنام با همکارای سازمان های متولی امور شهدا برگزار می گردد.