سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112888|20:37 - 1401/11/20
نسخه چاپی

حجت الاسلام عبدی پور:

مؤثرترین بعد انقلاب را باید در رهبری امام (ره) جستجو کرد+عکس

مؤثرترین بعد انقلاب را باید در رهبری امام (ره) جستجو کرد+عکس
مسول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب گفد: گفت:مؤثرترین بعد انقلاب را باید در رهبری امام (ره) جستجو کرد که با اتکا به آموزه های اسلام و حضور فراگیر و همه جانبه مردم، مسیر انقلاب را دنبال می کرد.

به گزارش مطلع الفجر ،حجت الاسلام  عبدی پور مسول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه  در سپاه گیلانغرب  در یادواره شهدای دهستان  ویژنان  ککه به همت بسیج حوزه شهید اشرفی دهستان ویژنان گفت:مؤثرترین بعد انقلاب را باید در رهبری امام (ره) جستجو کرد که با اتکا به آموزه های اسلام و حضور فراگیر و همه جانبه مردم، مسیر انقلاب را دنبال می کرد.

وی تصریح کرد: ریشه عقیدتی انقلاب اسلامی را باید در اسلام راستین و نبوی جستجو کرد، نفی استبداد و استعمار، نفی سلطه استکبار و مبارزه با استعمار، ظلم ستیزی، استقلال، پیشرفت و… از مفاهیم اعتقادی هستند که برای ملت ایران حرکت آفرین بودند.

 

حجت الاسلام عبدی پور ابراز داشت: عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را می‌توان در مفاهیمی چون: اعتقادات، رهبری اسلامی و وحدت مردم خلاصه کرد. مکتب اسلام تبلور خواسته های ملت ایران بوده است و این ملت، با تکیه بر ارزش‌های والای اسلامی، در راه نجات و فلاح انسان، در دل مردم چنان ایمان و شوقی آفرید که حرکت انقلاب را با همه مرارت های احتمالی شروع و تا پیروزی ادامه دهند.