سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112867|10:06 - 1401/11/10
نسخه چاپی

دستگیری ؛فرجام مامور قلابی در گیلانغرب

دستگیری ؛فرجام مامور قلابی در گیلانغرب
مامور قلابی با جعل عنوان مامور پلیس امنیت عمومی در گیلانغرب دستگیر شد .

به گزارش مطلع الفجر ،فرمانده انتظامی گیلانغرب از دستگیری فرد کلاهبرداری خبر داد که با جعل عنوان مامور پلیس امنیت عمومی از یک نفر مبلغ 60 میلیون ریال اخاذی کرده بود. 
سرهنگ "منصور محمدی" اظهار داشت: پس از شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فریب شخصی که خود را مامور پلیس معرفی کرده، خورده است و 60 میلیون ریال برای حل مشکلش به وی پرداخت کرده ، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: این فرد در ادامه عنوان کرد که فرد کلاهبردار مقابل دادگاه گیلانغرب با وی آشنا شده و با بیان اینکه ازماموران پلیسامنیت عمومی بوده و می تواند مشکلش را رفع کند خواستار دریافت 500 میلیون ریال شده است.
سرهنگ محمدی با بیان اینکه فرد شاکی پس از اعتماد به مامور قلابی مبلغ 60 میلیون ریال به حساب وی واریز کرده بود، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی گیلانغرب در ادامه و با راهنمایی مالباخته طی عملیاتی غافلگیرانه فرد کلاهبردار را دستگیر کردند.
رئیس پلیس شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکابجرمو اخاذی 60 میلیون ریالی از فرد شاکی اعتراف و عنوان کرد با پرسه زدن مقابل درب دادگاه افراد را برای اخاذی شناسایی و به بهانه اینکه می تواند در قبال دریافت وجهی مشکل آن ها را رفع کند قصد کلاهبرداری های دیگری را هم داشته است.

وی در پایان با اشاره به معرفی فرد کلاهبردار به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم، از شهروندان خواست تا از اعتماد به چنین افرادی خودداری و کار و مشکل خود را از طریق مراجع رسمی پیگیری کنند.