سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112865|08:27 - 1401/11/08
نسخه چاپی

فرماندار گیلانغرب خبر داد:

رتبه برتر گیلانغرب در سامانه رصد اشتغال استان

رتبه برتر گیلانغرب در سامانه رصد اشتغال استان
فرماندار شهرستان گیلانغرب از کسب رتبه برتر این شهرستان در سامانه رصد اشتغال استان با اجرای ۱۲۸ درصد تعهد اشتغال خبر داد .

به گزارش مطلع الفجر ،وحید محمدی  اظهار کرد: شهرستان گیلانغرب رتبه دوم استان در سامانه رصد در خصوص انجام تعهد اشتغال را در سال ۱۴۰۱ دارا است.

وی افزود: در بخش اعتبارات تبصره ۱۶ و ۱۸ انجام تعهد اشتغال شهرستان ۴۰۰ پرونده بوده است که بیش از ۱۲۸ درصد اجرای تعهد انجام شده است.

فرماندار گیلانغرب تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۳ پرونده اشتغال معادل ۲میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در بخش تبصره ۱۶ باقیمانده بود که انجام شد و درسال جاری نیز ۳۸۳ پرونده معادل ۳۸میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان بود که انجام شده و ۲۸ پرونده نیز اضافه‌تر انجام گرفته است.

محمدی گفت: در بخش تبصره ۱۸ تعداد ۱۳ نفر تعهد اشتغال شهرستان معادل ۲میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان بوده است که پرداخت شده است.

وی گفت: در بخش خیرین بلاعوض ۸نفر معادل ۴میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان و صندوق امداد ولایت ۳۴ نفر معادل ۱۲میلیارد و ۹۵۰میلیون تومان، اشتغال پایدار ۶۷ نفر، هدایت شغلی ۳۹۵ نفر، مهارت آموزی ۲۵۰ نفربا اجرای ۲۷۵ نفر، مقدماتی ۱۴۴ نفر با اجرای ۱۲۰ نفر و پایدارسازی ۱۹۰ نفر تعهد اشتغال داشته است که انجام شده است.

وی در پایان افزود: شهرستان گیلانغرب در طول ده ماه از سال سقف صد درصدی تعهدات اشتغال را انجام داده و مضاف بر آن ۲۸ درصد دیگر نیز انجام داده است و ما انتظار داریم با توجه به کسب رتبه برتر استان در سال آینده نگاه ویژه‌تری به این شهرستان شود./.