سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112846|11:44 - 1401/10/21
نسخه چاپی

نشریاتی مانند «شارلی ابدو» با جریانات اسلام ستیز در ارتباط هستند

نشریاتی مانند «شارلی ابدو» با جریانات اسلام ستیز در ارتباط هستند
حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: نشریاتی همانند «شارلی ابدو» با جریانات اسلام ستیز و صهیونیست جهانی در ارتباط هستند.

به گزارش مطلع الفجر ،حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده با انتقاد از توهین نشریه شارلی ابدو با ساحت رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در این روزها شاهد هتاکی های بی شرمانه نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» علیه ساحت مقدس مقام معظم رهبری هستیم.

معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب گفت: نشریه معلوم الحال شارلی ابدو فرانسه در توهین به مقدسات ادیان آسمانی به ویژه دین مبین اسلام ید طولایی دارد و متاسفانه به نام آزادی بیان این نشریه انواع توهین ها را به مقدسات ادیان می کند و این را امر را نه تنها نمی توان بیان آزادی دانست، بلکه از آن به عنوان استبداد رسانه ای بیان یاد کرد.

این استاد حوزه عنوان داشت: این دست از توهین ها که هر ازگاهی در برخی از رسانه ها و نشریات غربی و اروپایی علیه اسلام و سایر ادیان الهی منتشر می شود با اهداف بلندمدت و کوتاه مدت خاصی انجام می گیرد و گردانندگان این نشریات به روش های مختلف با جریانات اسلام ستیز و صهیونیست جهانی در ارتباط هستند.

وی ادامه داد: دولت فرانسه که خود را مهد آزادی می داند، چگونه به یک نشریه وابسته به جریان های دین ستیز و لائیک اجازه می دهد بدین راحتی عقاید و اعتقادات دینی ملت ها را به سخره بگیرد؟ آیا این را می توان به آزادی بیان تعریف کرد؟

حجت الاسلام رضوانی زاده اظهار کرد: البته ناگفته نماند که جایگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در افکار عمومی ملت ایران و جهانیان به حدی دارای ارج و محبوبیت است که چند سطر توهین نشریه ای به مانند شارلی ابدو نمی توانند خدشه در جایگاه معنوی ایشان وارد کند.

معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: درخواست ملت ایران و دیگر کشورهای اسلامی از دولت فرانسه این است که با رویه ای که نشریه مغرض شارلی ابدو در تخریب اعتقادات مسلمانان در پیش گرفته است برابر با قانون برخورد نماید./.