سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112844|09:19 - 1401/10/20
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب:

هتک حرمت و توهین به مقدسات ملت ایران نشانه درماندگی استکبار جهانی است+ تصاویر

هتک حرمت و توهین به مقدسات ملت ایران  نشانه درماندگی استکبار جهانی است+ تصاویر
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهانت روزنامه بدنام فرانسوی به مرجعیت دینی، گفت: توهین و هتک حرمت نشان از درماندگی استکبار است.

به گزارش مطلع الفجر ،حجت الاسلام فاطمی نسب امام جمعه شهرستان گیلانغرب در جمع مردم معترض به اهانت های روزنامه بدنام فرانسوی "شارلی ابدو" به ساحت مقام معظم رهبری گفت :در میدان جنگ احزاب تمام گروه‌های کفار در آن دست به دست هم دادند تا اسلام را به زانو در بیاورند وقتی سرباز شجاع اسلام آقا امیرالمومنین به میدان عمربن عبدود وارد شد پیغمبر فرمود: تمام ايمان در برابر تمام شرك، ظاهر گشت.

وی تصریح کرد :نیروی رزمنده اسلام یعنی امیرالمومنین علیه السلام او را در خاک و خون غلتاند و همان جا بود که دروازه نظام اسلامی به سوی منطقه پر نفوذ ابرقدرتها گشوده شد و همه نیروهای کافران که دست به دست هم داده بودن منهدم شدند.

امام جمعه گیلانغرب گفت :امروز عمربن عبدود در میدان جمهوری اسلامی ایران است،سربازان این نظام باید فداکار و هوشیار و آماده باشند که جمهوری اسلامی در قالب رزمندگان شجاع مومن در مقابل همه کفر قرار گرفته و لشکر کفر هم با پای خود به میدان مبارزه که گور خود را در آن کنده قدم نهاد است و قرار است در این میدان مبارزه دروازه ای که ما را به سوی کاخ های قیصر و کسرا امروز ابرقدرت های شرق و غرب روان خواهد کرد باز شود.
 

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد :گوشه ای از این میدان مبارزه عملی با نشریه فرانسوی نشریه بدنام شارلی ابدو ست که در راستای منافع فرانسه قرار گرفته و جزء مجلات چپگرای فرانسه است و دارای سوء سابقه توهین به ادیان مسیحی یهودی و پیامبر بزرگ اسلام در سالهای مختلف است.

*فرانسه امروز ستون فرهنگی جبهه دشمن است
وی افزود :فرانسه ای که ستون فرهنگی جبهه دشمن است و خود را مهد تمدن آزادی و به دروغ خود را مدافع حقوق بشر و زنان و کودکان معرفی می‌کند سوابق ننگینی از نقض حقوق بشر دارد،جنایت رواندا و کشتار مردم انقلابی الجزایر نمونه‌ای از جنایات ضد بشری این کشور است.

امام جمعه گیلانغرب خوی دد منشی  فراتنسوی ها در ضلم به بلاد مظلوم را یاد آور شد و گفت :هنوز هزاران جمجمه شهدای الجزایر از زنان و کودکان که به دست اشغالگران فرانسوی به شهادت رسیدن در موزه مردم شناسی پاریس نگهداری می شود.

وی یاد آور شد :دست و پا زدن دشمنان جمهوری اسلامی و صف آرایی آن ها با حربه های مختلف در همین راستا و در همین میدان مبارزه است.

 فاطمی نسب ابراز داشت :بدون شک نقطه اصلی حملات دشمن در جریان این جنگ ترکیبی احزاب گونه شخص مقام معظم رهبری است؛شخصیتی که امام راحل در باره ایشان فرمودند: اگر گمان بکنید که در تمام دنیا، رئیس جمهورها و سلاطین و امثال اینها، یک نفر را مثل آقای خامنه‌ای پیدا بکنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار، و بنای قلبی‌اش بر این باشد که به این ملت خدمت کند، پیدا نمی‌کنید.

*هتک حرمت و توهین به مقدسات ملت ایران  نشانه درماندگی جبهه استکبار جهانی است

وی اذعان داشت:هر زمان که دشمنان متوسل به هتک حرمت و توهین به مقدسات ملت ایران که نشان از درماندگی جبهه استکبار جهانی است شدند، همدلی بین آحاد مردم میتواند در خنثی سازی این توطئه ها موثر باشد،ایجاد شک و تردید در نیروهای انقلابی و دلسوزان یکی از حربه های جنگ ترکیبی احزاب گونه است،نیروهای انقلابی نباید خود را از آسیب  این حملات مصون بدانند.

امام جمعه گیلانغرب با عنوان اینکه ؛بدون تردید ایجاد شک و دوگانگی در نیروهای انقلابی نسبت به درایت و تدبیر مقام معظم رهبری از جمله اهداف این حملات است گفت :امروز همه ما موظف هستیم نهضت معرفی مقام معظم رهبری را به پا کنیم.

 

حجت الاسلام فاطمی نسب اقدام رزیلانه نشریه  منفور فرانسه را عنوان و ابراز داشت :اقدام شنیع و رذیلانه نشریه فرانسوی در توهین به مقام شامخ رهبر سیاسی و مرجع دینی و مذهبی صدها هزار نفر در سراسر جهان، نشانگر موجودیت و تفکر  صهیونیسم جهانی در  اندیشه دولتمردان آنهاست.

 

 وی گفت :در جنگ ترکیبی این روزهای کشور، نباید اجازه داد که دشمن با زبان روزنامه ها تاخت و تاز کند،امروز هر کس که مردم را ناامید کند و به خود و مسئولین و به آینده بی اعتماد کند به دشمن کمک کرده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب چه بداند و چه نداند به سود دشمن کار می کند.

*راهبرد رهبر معظم انقلاب؛ تقابل با توطئه دشمنان  زیر اتحاد ملی

وی به نقش برخی رروزنامه و نشریات داخلی اشاره و افزود:روزنامه اعتماد با سانسور دستاوردهای بزرگ ایران و بزرگ کردن لجنزار آمریکا روزنامه‌ای که از بیت المال جمهوری اسلامی پول می گیرد و به نفع آمریکا قلم می‌زند کارش دانسته یا ندانسته در راستای ناامید کردن مردم و کمک به اهداف دشمن است.

امام جمعه گیلانغرب با برجسته خواندن نقش توسعه  در کشور  گفت :دستاورد بزرگ کشور در اوج تحریم ها در این یک سال گذشته، موفقیت دانشمندان ایرانی در درمان سرطان خون با روش ژن درمانی، تلسکوپ رصدخانه ملی ایران تلسکوپی در کلاس جهانی، راه اندازی نخستین پالایشگاه فراسرزمینی ایران در کشور ونزوئلا، پرتاب موفقیت‌آمیز زیر مداری ماهواره بر قائم ۱۰۰ است.

 

حجت  الاسلام فاطمی نسب اظهار داشت :چه بخواهیم و چه نخواهیم دشمن عرصه یارکشی و ناامید سازی خود را در گستره مسائل اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی برنامه ریزی کرده است و در همین راستا راهبرد رهبر معظم انقلاب درهم شکستن حیله های دشمنان در زیر اتحاد ملی و عدم دوقطبی سازی جامعه است./.