سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112835|19:03 - 1401/10/13
نسخه چاپی

سردار قنبری:

هنوز، بسیاری از ابعاد شخصیتی حاج قاسم ناشناخته است /ضرورت امروز جامعه ما جهاد تبیین است+عکس

هنوز، بسیاری از ابعاد شخصیتی حاج قاسم ناشناخته است /ضرورت امروز جامعه ما جهاد تبیین است+عکس
سردار قنبری گفت: امروز سردار سلیمانی به عنوان الگویی برای همه آزادگان جهان نمود یافته و البته بسیاری از ابعاد شخصیتی این سردار بزرگوار هنوز ناشناخته و نیازمندتبیین است.

به گزارش مطلع الفجر ،مراسم سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  با اجتماع چندهزارنفری مردم این شهرستان برگزارشد.

 سردار قنبری جانشین سپاه حضرت نبی اکرم. ص. استان کرمانشاه  در این مراسم طی سخنانی  ولایتمداری، تقوی ومردم داری را  از جمله خصوصیات بارز شهید سلیمانی عنوان کرد.

وی  گفت: مکتب شهید سلیمانی  ومسیری که برای ما ترسیم نمود همانند فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل جوان شناسانده شود و به نسلهای آتی منتقل گردد.

 سردار قنبری تصریح کرد: ابعاد شخصیتی حاج قاسم  هنوز هم ناشناخته  است و باید بخوبی تبیین گردد.

 وی اظهار داشت: دشمن با تمام توان در بستر فضای مجازی ورود نموده و جای شهید و جلاد را عوض کرده است بنابراین  امروز بیش از هرزمانی جهاد تبیین وظیفه همه است.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم.ص. استان کرمانشاه راه مقابله با توطئه دشمن هم قدم برداشتن در مسیر شهدا وپاس داشتن نام ویاد شهدا و تقویت بصیرت است 

وی ابراز داشت: باید به جوانان بیاموزیم که دشمن شهید سلیمانی را چرا هدف قرار داده بود  واز چه چیز او واهمه داشت لذا مراقب باشیم که جوان ما  هیچ گاه کورکورانه دنباله رو اهداف دشمن قرار نگیرد. 

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نسب امام جمعه شهرستان گیلانغرب نیز در ابتدای این مراسم ضمن اشاره به شخصیت بی نظیر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: سردارشهید قاسم سلیمانی تمام خوبی‌ها را داشت و یک شخصیت جهانی و بین المللی بود.

وی به اخلاص و تعهد سردار اشاره وتصریح کرد: وقتی از حاج قاسم سلیمانی صحبت می شود هم لذت می بریم و غبطه می خوریم همان‌طور که در حال انجام کاری هستیم معنویت را به زندگی خود و خدمت رسانی به مردم اضافه کنیم.
حجت الاسلام  ففاطمی نسب اظهار داشت: باید خود را مثل حاج قاسم سرباز این نظام بدانیم و به وظایف عمل کنیم.
وی افزود: مدیر باید دارای روحیه انقلابی و جهادی باشد و حل مشکلات نیازمند مدیریت جهادی است.

در ادامه این مراسم قرائت شعر توسط رئیس آموزش و پرورش  گیلانغرب و مداحی توسط مداح شایسته شهرستان کربلایی حمزه شاهمرادی  و اجرای گروه سرود دانش آموزان دختران برگزار شد.