سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112812|12:48 - 1401/09/24
نسخه چاپی

گیلانغربی‌ها پای «روایت حبیب» نشستند

گیلانغربی‌ها پای «روایت حبیب» نشستند
کاروان هنری «روایت حبیب» با ویژه برنامه سفیر روایت حبیب، میهمان مردم گیلانغرب در استان کرمانشاه شد.

به گزارش مطلع الفجر ، ویژه برنامه سفیر روایت حبیب، در سپاه ناحیه شهرستان گیلانغرب با حضور  پرشور شهروندان گیلانغربی برگزار شد.
 برنامه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و اجرای سرود ملی آغاز شد و گروه نمایشی شهرآشوب  نمایش "سرباز" را اجرا کرد.

در ادامه سرهنگ محمدجواد نجفی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گیلانغرب، ضمن تقدیر از تیم اجرایی کاروان هنری «روایت حبیب» گفت: سردار سلیمانی از دوران نوجوانی، جوانی و تاپایان حیات مقدسشان، خودش را وقف اسلام کرده بود. از شاخصه‌های شهید سلیمانی، ولایت مداری به معنای واقعی کلمه بود. می‌توان گفت‌ که ایشان  در ولایت ذوب شده بودند و همین باعث شد که شهادت ایشان بسیار عزتمند ‌باشد.

وی ادامه داد: اخلاص در عمل و خدمات‌ از دیگر ویژگی‌های خاص حاج قاسم بود. او نه تنها خود را وقف مردم ایران، بلکه وقف مردم منطقه کرده بود.
فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب افزود: با شهادت سردار سلیمانی، امام  و رهبر جامعه  به معنای واقعی اندوهگین شدند و همچنان در سخنرانی‌هایشان، از خدمت مخلصانه شهید سلیمانی صحبت می‌کنند.
 

وی تاکیدکرد: وظیفه همه ماست که شهید سلیمانی را الگوی  خود قرار دهیم و ادامه دهنده مسیر و  آرمان‌های انقلاب، ولایت و‌ سردار دل‌ها باشیم.
در ادامه برنامه، فرهان فریدونی، شاعر آیینی شهرستان گیلانغرب، به شعرخوانی درباره شهید سلیمانی پرداخت و سپس مجتبی مهدی‌خانی، رزمنده دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه در‌پس هر اثر هنری، ‌پیامی نهفته است که ابتدا آن را هنرمندان وسپس مخاطبان عام درک می‌کنند، گفت: از گروه‌های هنری و اجرایی «کاروان روایت حبیب» بسیار ممنونیم که در آستانه سالگرد حاج قاسم، پیام‌هایی که در قالب سخنرانی نمی‌شود انتقال داد را به زبان هنر به نسل جوان انتقال ‌می‌دهند.

وی ادامه داد: ما باید از حاج قاسم اخلاص در عمل را بیاموزیم؛ با صرف نظر از هر خط فکری وسیاسی و همان طور که حاج قاسم همه جوانان ایران را فرزند خود می‌دانست، ما هم جوانان را به مسیر ولایت هدایت کنیم.

سردار قدرت‌الله احمدی‌پور، رزمنده دفاع مقدس و فرمانده اسبق لشکر 29 حضرت نبی‌اکرم(ص) نیز در این برنامه  ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی، با تشکر از تیم برگزار کننده روایت حبیب گفت: در شرایط فعلی جامعه، باید جوانان را با قهرمانان و رزمندگان و شهدا آشنا کنیم.

وی افزود:  روحیه انقلابی و شجاعت  باید به نسل جدید انتقال پیدا کند و دشمنان  بدانند که این مردم پای انقلاب و رهبری هستند.
ویژه برنامه سفیر روایت حبیب، با اجرای نقالی توسط مرشد معجونی ادامه پیدا کرد و در پایان مالک سراج، بازیگر سینما، تلوزیون به اجرای نمایش یک‌نفره با موضوع دفاع مقدس پرداخت.