سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112803|10:48 - 1401/09/20
نسخه چاپی

با حضور استاندار ؛

بهره‌برداری از ۸۳ طرح عمران روستایی در گیلانغرب آغاز شد+ تصاویر

بهره‌برداری از ۸۳ طرح عمران روستایی در گیلانغرب آغاز شد+ تصاویر
بهره‌برداری از ۸۳ طرح عمران روستایی در گیلانغرب به مناسبت سالگرد بزرگداشت عملیات غرور آفرین مطلع الفجر روز یکشنبه با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسوولان در روستای «چشمه مورینه» از توابع این شهرستان آغاز شد.

به گزارش مطلع الفجر ،فرماندار گیلانغرب در حاشیه افتتاح نمادین آسفالت معابر روستای چشمه مورینه با حضور استاندار و جمعی از اهالی روستا و مسوولان استانی و محلی، گفت: این طرح ها شامل اجرای روکش آسفالت، بهسازی معابر، کانال کشی و جدول گذاری و بهسازی ۳۲ کیلومتر راه روستایی در ۸۳ روستای شهرستان گیلانغرب است.

وحید محمدی افزود: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها در مجموع ۶۰۰ میلیون تومان است که در راستای توسعه و عمران و آبادانی روستا و خدمت رسانی به روستاییان اجرا و عملیاتی شده است.

وی اظهار داشت: این طرح ها با پیگیری های صورت گرفته و مشارکت بخشداری مرکزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب اجرای طرح های هادی روستایی انجام شده است.

فرماندار گیلانغرب از تلاش های و همکاری دستگاه های خدمات رسان در کمک به بهسازی معابر روستایی قدردانی کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی به روستاییان به کار گرفته ایم.

شهرستان گیلانغرب دارای ۵۱۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

شهرستان گیلانغرب با ۲ هزار و ۵۸۵ کیلومتر مربع گستره، دومین شهرستان بزرگ استان کرمانشاه و ۳۲ کیلومتر مرز مشترک با عراق متشکل از ۲ بخش گواور و مرکزی، (شهر گیلانغرب و سرمست) ۲۰۷ روستا دارد که اکنون ۱۹۷ روستای آن دارای سکنه است.