سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112768|12:31 - 1401/08/27
نسخه چاپی

نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس:

وحدت باعث تولید قدرت و اقتدار جهان اسلام در برابر دشمنان می‌شود

وحدت باعث تولید قدرت و اقتدار جهان اسلام در برابر دشمنان می‌شود
حیدری،گفت: حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه از دستورات قرآن است لذا وحدت باعث تولید قدرت و اقتدار جهان اسلام در برابر دشمنان می‌شود.

به گزارش مطلع الفجر ،شهریار حیدری  در گفتگویی،با اشاره به توطئه های دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی،اظهار داشت: یکی از استراتژی‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایجاد تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی است، مردم ایران اسلامی به ویژه استان کرمانشاه سال‌های طولانی با همدلی و وحدت در کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند.

 

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه ،افزود: اتحاد ملی و انسجام اسلامی اصول مهم و محوری یک مجموعه دینی و یکی از ارکان کارساز، بنیادی و زیربنایی تثبیت‌کننده آن نظام است؛ چنان‌که امام راحل رمز پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان را در وحدت کلمه خلاصه کرد و طبق نظر صریح ایشان، اجرای تمامی احکام، قوانین و مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، تربیتی و اخلاقی و حتی عبادی و اعتقادی اسلام بدون آن محقق نمی‌شود و اگر تمامی افراد جامعه در تحقق واژه‌‌هایی همچون عدالت و آزادی اتفاق نظر نداشته باشند و متحد نگردند، در صورت قرار گرفتن امام معصوم(ع) در رأس نظام نیز امکان تحقق هیچ‌کدام از این واژه‌های زیبا میسر نخواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: تفرقه  یکی از مهمترین ابزارهای دشمنی دشنمان است و دشمن اهداف بزرگی دارد و در راه رسیدن به این اهداف ابتدا نقاط حساس جامعه را مورد هدف قرار می‌دهد.

 

حیدری ،تصریح کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی در ذهن مسلمانان به خصوص جوانان مسلمان شبهه ایجاد می‌کند. امروز دشمنان ما با استفاده از فضای مجازی و شبهه‌افکنی در این فضا راه شیطان را دنبال کرده و در پی تحریف افکار مسلمانان هستند. ضرباتی که جنگ نرم و فضای مجازی بر پیکر اسلام و جامعه اسلامی وارد می‌کند کمتر از جنگ سخت نیست بلکه در مواردی بیشتر هم هست.

 

نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی،اظهار داشت: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه اتحاد و همدلی مردم بوده و حضرت امام خمینی (ره) بر همین اساس بیشترین تاکید را بر حفظ وحدت در بین مذاهب اسلامی داشته‌اند.


وی تاکید کرد: بزرگان و علمای دینی لازم است که برای ایجاد وحدت بیشتر در دنیای اسلام اهتمام جدی تری داشته باشند و با بصیرت و روشنگری اجازه ندهند که توطئه‌های تفرقه انگیز دشمنان عملی شود.

 

حیدری با اشاره به اینکه مردم اهل سنت، اهل حق و شیعه شهرستان سرپل برادروار و متحدانه در کنار هم زندگی می‌کنند، گفت: ارمغان وحدت عدالت، نظم و همدلی و در مقابل تفرقه عامل سقوط و تضعیف است.