سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112759|14:07 - 1401/08/23
نسخه چاپی

بسیج؛یادگار ارزشمند امام برای تمام دوران ها /همایش ۱۲۰۰ نفری اقتدار بسیجیان در گیلانغرب / انتقاد از روز مره گی برخی ادارات در امر نماز+ تصاویر

بسیج؛یادگار ارزشمند امام برای تمام دوران ها /همایش ۱۲۰۰ نفری اقتدار بسیجیان در گیلانغرب / انتقاد از روز مره گی برخی ادارات  در امر نماز+ تصاویر
فرماندار شهرستان گیلانغرب از بسیج بعنوان یادگار ارزشمند امام برای تمام دوران ها نام برد که همواره در صحنه ها و عرصه های نظام از ارزشهای انقلاب به بهترین شکل پاسداری نموده است .

به گزارش مطلع الفجر ، جلسه شورای اداری شهرستان گیلانغرب با  دستور کار برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج پیگیری مصوبات و برنامه های ستاد اقامه نماز وبرنامه های شورای  ترویج ایثاروشهادت امروز برگزار شد.

 فرماندار شهرستان گیلانغرب در این جلسه از  بسیج بعنوان یادگار ارزشمند امام برای تمام دوران ها نام برد که همواره در صحنه ها و عرصه های نظام از ارزشهای انقلاب به بهترین شکل پاسداری نموده است .

 حجت الاسلام فاطمی نسب امام جمعه گیلانغرب هم با تاکید بر اهمیت توجه به مسائل فرهنگی لزوم توجه ادارات به موضوع نماز از روز مره گی در برخی ادارات انتقاد نمود.

حجت الاسلام مولوی مسئول ستاد اقامه نماز استان نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت وجایگاه نماز بعنوان دستور الهی گفت:در بحث ما باز هم مورد خطاب هستند وهدف  باید ترویج و توسعه فرهنگ نماز باشد نه دولتی نمودن آن چرا که نماز بازدارنده ، امنیت بخش و وسیله سنجش اعمال است
امام جمعه گیلانغرب  گیلان غرب نیز با تاکید بر اهمیت توجه به مسائل فرهنگی و نگاه ویژه ادارات به موضوع نماز از برخی روزمرگی ها درادارات انتقاد نمود .

سرهنگ پاسدار نجفی فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان گیلانغرب نیز با اشاره به اینکه دشمن نمی تواند باجنگ رسانه ای وترکیبی ملت بصیر و موقعیت شناس ما را با خود همراه نماید  از برنامه ریزی بمنظور گرامیداشت هفته بسیج خبرداد وی تشکیل مجمع عالی بسیجیان ، دیداربسیجیان با امام جمعه تجلیل از مدافعین امنیت رزمایش جهادگران فاطمی، همایش ۱۲۰۰ نفری اقتدار بسیجیان، عطرافشانی مزار شهدا و تجلیل از فعالین تنظیم بازار را از جمله برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان اعلام نمود .

در این نشست بعد از سخنان آقای همایون نکوکاریان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ، در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تشریح آیین نامه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران توسط دستگاه‌های اداری تصمیماتی اتخاذ گردید./.