سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112758|13:26 - 1401/08/22
نسخه چاپی

دکتر نجفی:

چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوا دیجیتال بستر شناخت و حمایت از نخبگان /در مقابل جنگ ترکیبی و ادراکی دشمن باید از تولید محتوای همسو حمایت کرد

چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوا دیجیتال بستر شناخت و حمایت از نخبگان /در مقابل جنگ ترکیبی و ادراکی دشمن باید از تولید محتوای همسو حمایت کرد
فرمانده سپاه گیلانغرب گفت :چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوا دیجیتال بستر شناخت و حمایت از نخبگان است .

به گزارش مطلع الفجر فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب از برگزاری رویداد تولید محتوا دیجیتال در سطح استان کرمانشاه  با حضور تولیدات نخبگان علمی  شهرستان گیلانغرب و سایر شهرستانهای استان در حوزه فضای مجازی خبر داد.

 

دکتر نجفی به جنگ ادراکی و ترکیبی دشمن اشاره کرد و افزود:در شرایطی که دشمن متکی به جنگ ترکیبی و سرمایه گذاری در ابعاد و لایه های فضای مجازی  توان خود را مصروف به تقابل با جریان انقلاب کرده، ضروریست ما شریان حمایت از تولیدات و محتوای  همسو و غنی نخبگان کشور واستان را مورد حمایت قرار دهیم.

 

وی گفت: در برخی اتفاقات اخیر دشمن با اتکا به ابزار فضای مجازی خود در همه شاخه ها و جریانسازی های عرصه تولید محتوای بازی و انیمیشن،تولیدات موبایلی و تولید اخبار جریانساز سو  تاثیر گذار در جنگ ادراکی بوده و ذهنیت ها را برای پذیرش روایت های مغرضانه خود مهیا نموده است.

 

دکتر نجفی ابراز داشت رویداد تولید محتوا دیجیتال تدبیری عقلایی وبا  هدف حمایت از نخبگان و چهره‌های صاحب ایده عنوان  و گفت :امیدواریم  برگزاری این رویداد بتواند نقش مهمی در اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی داشته باشد.

 

فرمانده سپاه گیلانغرب  تصریح کرد مرکز فضای مجازی بسیج می‌کوشد با برگزاری این رویداد استعدادهای برتر را شناسایی کرده و به عنوان یک پل ارتباطی زمینه‌ انعقاد قرارداد افراد صاحب ایده با نهادهای مختلف را فراهم کند و از این طریق زمینه اشتغال دانش‌آموختگان بیکار دانشگاه‌ها را فراهم آورد.

 

? ۲۵ لغایت ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۱ به مدت ۴۸ ساعت به صورت حضوری:

 

در بخش های:

?پویانمایی

?نرم افزارهای موبایلی

?بازی های موبایلی

 

جوایز:

?تیم های اول: ۷۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال

?تیم های دوم: ۴۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال

?تیم های سوم: ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال

 

?لینک ثبت نام و اطلاعات تکمیلی

? Event.bsjmajazi.ir

? ۰۹۲۱۷۶۵۳۴۳۸

 

⏳آخرین مهلت ثبت نام ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۱