سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112737|08:02 - 1401/08/07
نسخه چاپی

مجمع نمایندگان استان کرمانشاه حمله تروریستی شیراز را محکوم کرد

مجمع نمایندگان استان کرمانشاه حمله تروریستی شیراز را محکوم کرد
مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز را محکوم کرد.

به گزارش مطلع الفجر ،در متن این بیانیه که روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) شیراز به دست مهره های استکبار جهانی ، ملت ایران را عزادار نمود.

در ادامه متن این بیانیه همچنین آمده است: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با عرض تسلیت به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، خانواده های داغدار شهدای اقدام تروریستی و مردم شریف ایران اسلامی ، این حمله وحشیانه را محکوم نموده و از دستگاه های قضایی و امنیتی کشور خواستار شناسایی و برخورد قاطع با عوامل این جنایت بزرگ می باشند.

به گزارش ایرنا؛ غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۱۹ نفر را مجروح کرد.

در استان فارس سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای این حادثه امروز شنبه (۷ آبان ۱۴۰۱) باحضور باشکوه اقشار مختلف مردم در شهر شیراز برگزار و برخی از آن‌ها در حرم مطهر شاهچراغ به خاک سپرده خواهند شد.