سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112709|13:38 - 1401/07/25
نسخه چاپی

فرماندار گیلانغرب: دشمن مدارس و دانش آموزان را هدف قرار داده است

فرماندار گیلانغرب: دشمن مدارس و دانش آموزان را هدف قرار داده است
فرماندار گیلانغرب گفت: امروز دشمن همه توانش را برای رسیدن به اهداف خود از طریق مدارس و دانش آموزان به کار گرفته از این رو حساسیت و هوشیاری مدیران و معلمان در این رابطه یک اولویت لازم و ضروری است.

به گزارش مطلع الفجر  ؛وحید محمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلانغرب افزود: مدیران و معلمان و همچنین والدین دانش آموزان باید مراقبت لازم را به عمل آورند و دشمن را از مدارس و قشر سرمایه و آینده ساز این نظام دور نگه داریم.

وی در ادامه از تامین اعتبار مورد نیاز برای ساخت سه باب مدرسه در روستاهای سنگ چین صالح، سرحال شیرزادی و میراب علیا از توابع شهرستان گیلانغرب خبر داد.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: آموزش و پرورش باید وضعیت سیستم های گرمایشی مدارس در آستانه فصل سرما و ایجاد تسهیلات ترافیکی مناسب برای دانش آموزان را سامان دهی کند.

امام جمعه گیلانغرب نیز در سخنانی با بیان اینکه هجمه دشمنان و بیگانگان در این برهه ایجاب می نماید که به مسائل آموزشی دانش آموزان توجه ویژه شود بر لزوم تعامل و تفکر درست در مسائل و انتقال آن به دانش آموزان توسط معلمان و مربیان تاکید کرد.

حجت الاسلام «مجتبی فاطمی نسب» افزود: ریشه عاشورا را نباید به اقتصاد نسبت داد بلکه باید بیدار بود و با هوشیاری اهداف دشمن را تبیین نمود.

در این جلسه پس از ارائه گزارش آخرین وضعیت مدارس توسط مدیران آموزش و پرورش گیلانغرب و گواور در خصوص ساماندهی پژوهشگاه دانش آموزی، رفع مشکلات آموزشگاه شهید چمران، مشکلات زیرساختی مدارس، بازسازی تابلو هاو  خط کشی محل تردد دانش آموزان و سرعت‌گیرها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

بیش از ۱۰هزار دانش آموز و پیش دبستانی در ۲۳۵ آموزشگاه سال تحصیلی جدید در سطح شهرستان گیلانغرب  و۲بخش مرکزی و گواور تحصیل می کنند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.