سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112704|14:31 - 1401/07/20
نسخه چاپی

توصیفی ، تصویری ؛

اجتماع بزرگ فاطمیون در شهرگیلانغرب برگزار شد

اجتماع بزرگ فاطمیون در شهرگیلانغرب برگزار شد
اجتماع بزرگ فاطمیون با حضور پرشور بانوان شهرستان گیلان غرب وجمعی از مسئولان برگزارشد.

به گزارش مطلع الفجر ،اجتماع بزرگ فاطمیون با حضور پرشور بانوان شهرستان گیلانغرب  با حضور حجت الاسلام فاطمی نسب  امام جمعه  ، فرماندهی سپاه و جمعی از مسئولان  در میدان توحید  گیلانغرب برگزارشد. 
خانم آذیتا  پروانه در این مراسم گفت : دشمن امروز سعی دارد تا با سو استفاده از فضا و غبار فتنه  با دست آویز قرار دادن شعارهای  تک لایه و احساسی  جوانان و نوجوانان را  بسوی اهداف خود سوق دهد .
  وی با عنوان اینکه امروز باید با بصیرت   و محور قرار دادن  معرف دینی و اسلامی و قرانی برای  صیانت از عفت و پاکدامنی و نیل به زندگی اسلامی و سعادت بخش  به قران و سیره تمسک کرد  تصریح کرد:آنچه که در وصیت نامه شهدای حرم  بیش از هرچیزی بدان اشاره شده است،توجه به حفظ امنیت و آرامش کشور است.آنهارفتند تا امنیت و آرامش در این کشور همچنان باقی بماند و وظیفه ما بانوان در قبال خون پاک این شهدا حفظ حجاب و عفت است.
 
خانم پروانه  ابراز داشت : دشمن با شبکه های اجتماعی و تنوع در تولید فیلم و برنامه های ماهواره ای سعی دارد تا فرهنگ  و آداب غیر اسلامی و غربی خود را به فضای جامعه ما  تحمیل کند.

وی گفت : در حالی که وجود این فیلمهای ماهواره ای و مشغول شدن به شبکه های اجتماعی غیر ای اینکه ما را از سبک زندگی اسلامی و تربیت صحیح فرزندان  غافل کند  و توجه ما را از کانون خانواده ها دور کند اهداف خیرخواهانه دیگری ندارد .
 وی بر ضرورت بصیرت و هوشیاری و اینکه از روی غفلت فریب شعار و فضا سازی مسموم دشمن نشویم تاکید کرد  و گفت : همه ما باید نقشه های دشمن را بشناسیم و  فریب ظواهر  ذایقه پسند  و توهم آور  آنها را نخوریم  انها نه تنها دلسوز  و خیر خواه ما و ملت ایران نیستند بلکه سالهاست نهایت فشار و ظلم و تهدید و تحریم های خود را بر شکستن کمر این مردم و ملت بکار گرفته اند پس بدانیم  دشمن ما یک دشمن خیر خواه  نیست .

گفتنی است،در ادامه این مراسم مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) کربلایی حمزه شاهمرادی در رسای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  و شهدای کربلا ذکر مصیبت خوانده  پرداخت.