سرویس: ویژهکد خبر: 112699|10:50 - 1401/07/16
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب:

توطئه امروز دشمنان در قالب جنگ هیبریدی و چند لایه  علیه نظام و ملت ایران است+تصاویر

توطئه امروز دشمنان در قالب جنگ هیبریدی و چند لایه  علیه نظام و ملت ایران است+تصاویر
امام جمعه شهرستان گیلانغرب گفت: دشمن در ادامه خصومت ورزی های خود در برهه کنونی متوسل به یک جنگ هیبریدی و چند لایه در حوزه‌های مختلف عقیدتی اجتماعی شده است.

به گزارش مطلع الفجر؛صبحگاه مشترک نظامی وانتظامی امروز در شهرستان گیلانغرب همزمان با هفته ناجا  برگزارشد 
امام جمعه گیلانغرب دراین آیین گفت: مجموعه نیروی  انتظامی ما بحمدالله امروز در اوج اقتدار قرار دارد؛ قوای نظامی و انتظامی ما به مجموعه ای از تجارب رسیده است که امروز می‌توانیم در اوج بالندگی و رشد باشیم
حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: امروز با جریانات مخالفی که این  روزها دشمنی خود را علنی نمودند مواجه هستیم، با جنگی ترکیبی از انواع و اقسام دشمنی ها و کینه هایی که نسبت به جمهوری اسلامی و نظام اداری می بینیم

وی ابراز داشت: امروز ایران اسلامی برخلاف گذشته در منطقه ای که بازیگر اصلی آن  آمریکا بود، باوجود  انواع دشمنی ها و فشار مستکبران انواع تحریم ها به حمدالله سربلند و با اقتدار است و استقلال و امنیت ملی خود را حفظ کرده و این نتیجه اقتدار نیروهای مسلح ماست.
وی خطاب به دشمن که امروزفضای روانی را در جامعه به راه انداخته گفت:  چرا در مقابل جنایات آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی کوتاه آمده و امروزبه اصطلاح  دغدغه مند حقوق زنان شده‌اید؟
امام جمعه گیلانغرب ابراز داشت: امروز در کشور ما در بخش های مختلف  زنان حضوری پررنگ دارند و این حصول و نتیحه تفکر و ماهیت نظام ماست که زنان در آن نقش آفرینی کنند

حجت الاسلام فاطمی نسب ابراز داشت:  امروز دشمن  در جنگ و هجمه ای چندلایه با بهانه جدی دنبال از بین بردن وحدت است، دشمن ناکام و سرخورده که توان عملیات نظامی را ندارد به متمسک به  عملیات روانی است و این اقتدار ما مرهون تلاش نیروهای مسلح و خون های پاک شهیدان است. 
*گیلانغرب  با سبقه ایثارگری خود همواره پشایبان نظام و انقلاب بوده است

سرهنگ محمدی فرمانده نیروی  انتظامی شهرستان گیلانغرب نیز در  مراسم صبحگاه مشترگ طی سخنانی اظهار داشت:به حول و قوه الهی شهرستان گیلانغرب بلحاظ امنیتی از امنیت نسبی برخوردارو شاخص های امنیتی تاثیرگذار را داراست  و در زمره امن‌ترین شهرستان های استان و کشور محسوب  و در بالاترین نقطه امنیتی قرار دارد.
وی گفت: در بحث حوادث اخیر نیزدرشهرستان گیلانغرب با توجه به سبقه ایثارگری  همه مردمانش در دفاع از کیان انقلاب و کشور  هیچ موردی از موارد مشابه در سطح کشور وجود نداشته است.