سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112696|10:34 - 1401/07/11
نسخه چاپی

رییس کمیته امداد درمراسم شورعاطفه ها ؛

خیر اندیشان گیلانغربی در جشن عاطفه ها 185 میلیون تومان کمک کردند + تصاویر

خیر اندیشان گیلانغربی در جشن عاطفه ها  185 میلیون تومان کمک کردند + تصاویر
رییس کمیته امداد گیلانغرب گفت : مردم نوع دوست و خیر اندیش گیلانغرب در شور عاطفه ها تاکنون 185 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمندکمک کرده اند .

به گزارش مطلع الفجر ، بهمن کرداری  رییس کمیته امداد  شهرستان گیلانغرب  در حاشیه  مراسم شور  و زنگ عاطفه ها  در گیلانغرب  گفت : شور عاطفه ها بمنظور حمایت از دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت همزمان با سراسر کشور در  این شهرستان برگزار شد .

مراسم نمادین شور عاطفه ها نیز باحضور مهندس محمدی فرماندار و جمعی دیگر  از  مسئولین در مدرسه شاهد شهید مسعود شاهمرادی گیلانغرب  برگزار شد.

رییس کمیته امداد شهرستان گیلانغرب با اشاره به برخی آیات و روایات در خصوص احسان و نیکوکاری به جایگاه و ارزش کمک به هم نوع و دستگیری مستمندان در دین اسلام اظهار داشت : هدف از برگزاری  مراسم جشن عاطفه‌ها   اشاعه و ترویج فرهنگ نیکوکاری و نوع‌دوستی به‌منظور ارج نهادن به ارزش‌های اسلامی، تقویت فرهنگ ایثار، احسان و دستگیری از نیازمندان با تأکید بر دانش آموزان محروم است .
  دانست و بیان داشت :دانش آموزان باید در کنار تحصیل و خودسازی ، خودشان را به محبت به یکدیگر و احترام به والدین و معلمان عادت دهند. "

وی تصریح کرد:تا امروز مردم  نوع دوست و خیر اندیش گیلانغرب 185 میلیون تومان  به صورت نقدی و  غیر نقدی  در جشن عاطفه ها کمک کرده اند که این آیین خیرانه در دو بخش مرکزی و گواور تا 15 مهر ماه ادامه دارد .