سرویس: ویژهکد خبر: 112677|19:50 - 1401/07/01
نسخه چاپی

عملیات روکش آسفالت جاده گیلانغرب به سرپل ذهاب +تصویر

عملیات روکش آسفالت جاده گیلانغرب به سرپل ذهاب +تصویر
،عملیات روکش آسفالت جاده گیلانغرب به سرپل ذهاب در محور نسار دیره در شرف اتمام قرار گرفت

به گزارش مطلع الفجر این پروژه امکان دسترسی ۵ روستا در محدوده نسار دیره به سمت گیلانغرب و سرپل ذهاب را تسهیل می بخشد  . 

حیدری نماینده شهرستانهای قصرشیرین ، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی بهنگام حضور در مرحله پایانی آن با اشاره به اینکه  این پروژه بطول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات  ملی تفاهم نامه بین وزارت راه وشهرسازی انجام شده است  گفت عملیات روکش آسفالت جاده گیلانغرب به قصرشیرین در محور قاسم آباد نیز طی روزهای آتی انجام خواهد شد. 

دکتر حیدری افزود محور مله نی هم بطول ۱۶ کیلومتر تامین اعتبار گردیده است.

  وی از موافقت کمیسیون ماده ۲۳ وزارت راه وشهرسازی با ارتقاء جاده گیلانغرب به اسلام آباد به درجه یک خبرداد و گفت با ارتقاء این جاده  برای  نگهداری آن  از این پس هرساله  اعتبارات ملی لحاظ می گردد.

 حیدری گفت ۸۰ میلیارد تومان اعتبار ملی نیز برای تکمیل احداث راه گیلانغرب به سومار اختصاص یافته است.

  کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه هم بااشاره به پیگیری های نماینده مردم شهرستانهای غربی استان کرمانشاه در انعقاد قرارداد ۱۰۳ میلیارد تومانی با وزارت راه و شهرسازی بمنظور آسفالت راههای مواصلاتی سه شهرستان گفت با اجرای این طرح شاخص آسفالت راههادر شهرستانهای غربی استان به شاخص استاندارد می رسد.

 کرمی با بیان اینکه روکش آسفالت راههای اولویت دار در سه شهرستان به اتمام رسیده است گفت عملیات اجرایی پروژه های در دست اقدام  با بکارگیری ۹ اکیپ درحال انجام است که شامل روکش آسفالت بهسازی خط کشی و تجهیز راهها به تابلو ها و علائم راهنمایی است.

 پروژه روکش آسفالت جاده گیلانغرب به اسلام آباد در محور چله هم پس از برطرف شدن موضوع اختلاف حقوقی آن عملیاتی خواهد شد  . 

محمدی فرماندار شهرستان گیلانغرب هم از آسفالت راه سه روستا در دهستانهای چله ، ویژنان و حیدریه و همچنین تامین اعتبار کمربندی گیلانغرب خبردادو خواستار توجه بیشتر وزارت راه وشهرسازی در جهت تامین اعتبار بمنظور رفع مشکلات راههای مواصلاتی در دیگر محورهای شهرستان شد.