سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112664|14:27 - 1401/06/25
نسخه چاپی

در آستانه اربعین حسینی.ع.؛

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران از مرز خسروی بازدید کرد+تصاویر

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران از مرز خسروی بازدید کرد+تصاویر
سردار پاکپور ضمن بازدید از مرز خسروی در آستانه اربعین حسینی باابراز رضایت از وضعیت پذیرایی از زوار گفت نظم بسیار خوبی در این منطقه حاکم است.

.به گزارش مطلع الفجر ،سردار پاکپور  تصریح کرد امکانات و زیرساخت های مناسبی با تدبیر استاندار و مسولان استان کرمانشاه در مرز خسروی ایجاد شده است و شاهد نظم و آرامش خوبی در این مرز هستیم

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران پس از بازدید مرز بین المللی خسروی گفت: خوشبختانه با تدبیر و اقدامات خوب استاندار محترم و همه مسئولان استان کرمانشاه، امکانات و تسهیلات بسیار مناسبی در مرز خسروی برای تردد زائران اربعین حسینی ایجاد شده است.

سردار محمد پاکپور در بازدید از مرز خسروی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه الان که در مرز خسروی قرار داریم شاهد یک وضعیت آرام و منظم برای تردد زائران هستیم و این امکان با تلاش استاندار محترم، سپاه، ارتش، فراجا و همه ارگانها فراهم شده است.

سردار پاکپور با بیان اینکه تسهیلات و امکانات قابل قبولی در مرز خسروی برای تردد زائران وجود دارد، تصریح کرد: این تسهیلات و زیرساخت ها باعث شده که ما الان شاهد نظم و آرامش خیلی خوبی در مرز خسروی باشیم. 

وی ادامه داد: با توجه به زمان برگشت زائران به کشور، ما از امروز تا روز یکشنبه و دوشنبه ورود گسترده ای به مرزها خواهیم داشت اما علیرغم اینکه امروز هم ورود زائران زیاد و گسترده بوده اما در محوطه پایانه خسروی ازدحام چندانی نمی بینیم و این موضوع بواسطه تدابیر اندیشیده شده در استان کرمانشاه است که زائران پس از ورود به مرز سریعا سوار اتوبوس و رهسپار مقاصد خود می شوند.

وی گفت: همکاری و هماهنگی بسیار خوبی در استان برای تردد زائران شکل گرفته و در این راستا همه دستگاه ها با یکدیگر همکاری دارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه بیان داشت: برادران سپاه در حال حاضر در مرزهای خسروی، مهران، شلمچه، چذابه و تمرچین فعال هستند و در این زمینه علاوه بر راه اندازی بیمارستان های صحرایی، هزار دستگاه اتوبوس در این مرزها برای خدمات دهی و تردد زائران مستقر کرده اند.

وی افزود: همچنین در سایر بخش ها مانند حوزه سلامت، بهداشت و حتی آب هم تلاش زیادی از سوی برادران سپاه صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: جا دارد از همه تلاش های انجام شده در مرز خسروی از سوی استاندار محترم، سپاه، ارتش، فرمانداری قصرشیرین و سایر ارگان ها تقدیر و تشکر کنیم که ما امروز شاهد تردد راحت، امن و آسان زائران در این مرز هستیم.