سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112645|11:02 - 1401/06/15
نسخه چاپی

تدبیری در مسیر عبور از چالش های آبی؛

ارتقا ایستگاه پمپاژ و افزایش میزان آبدهی مجتمع آبرسانی دهستان چله+ تصاویر

ارتقا ایستگاه  پمپاژ و افزایش  میزان آبدهی  مجتمع  آبرسانی  دهستان چله+ تصاویر
آیین افتتاح ارتقا ایستگاه پمپاژ و افزایش میزان آبدهی مجتمع آبرسانی دهستان چله با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد

به گزارش مطلع الفجر ، بهیمنپیگیری‌های مسئولین شرکت آبفا استان و پرسنل امور آبفا شهرستان امروز شاهد افتتاح پروژه آبرسانی به دهستان چله هستیم، که جای تشکر را دارد.

وی ادامه داد: با حضور مدیران جهادی مسئله آبرسانی به منطقه چله انجام شد، از جمله کارهای جهادی صورت گرفته در این شهرستان می‌توان به پیگیری رفع مشکل آب شرب شهر سرمست، تقویت سراب گیلانغرب اشاره کرد که جای تقدیر و تشکر را دارد.

امام جمعه گیلانغرب افزود: امیدواریم با اقدامات انجام شده به زودی شاهد رفع مشکلات آب شرب شهرستان باشیم.
 



فرماندار شهرستان گیلانغرب  از ارتقا ایستگاه  پمپاژ و افزایش  میزان آبدهی  مجتمع  آبرسانی  دهستان چله در گیلانغرب خبر داد.

  مهندس محمدی اظهار داشت :  اعتبار این  پروزه 80 ملیارد  ریال  و از محل  صندوق توسعه  ملی  و آبرسانی  به روستاهای دارای محرومیت  تامین شده است .

وی  در تشریح این پروزه  افزود : این پروژه  شامل احداث یک  بابا مخزن  و احداث  ایستگاههای پمپاژ که به 3  مورد افزایش یافته  و در  این راستا همچنین 420 متر لوله گذاری شده است.
 

محمدی تصریح کرد  از محل  تحقق این پروژه بالغ بر 166 خانوار در 32 روستا  از مزایای شبکه  و کیفیت آب شرب ایدال برخورد خواهند شد .
دکتر رضا داودی مدیرعامل شرکت آبفا استان در  مراسم افتتاح پروژه ارتقاء ایستگاه های پمپاژ و افزایش میزان آبدهی مجتمع آبرسانی چله شهرستان گیلانغرب گفت:امروز شاهد افتتاح پروژه آبرسانی به ۳۲ روستای دهستان چله گیلانغرب هستیم که این پروژه با یک کار جهادی و ظرف مدت یک ماه به نتیجه مطلوب رسید.

وی تصریح کرد :ما برای رفع مشکل آب شرب شهر سرمست به صورت بلند مدت نیز برنامه ی ویژه ای داریم که ان شاالله با اجرای آن بتوانیم آب پایدار را به این شهر برسانیم.
 

این مقام مسئول ابراز داشت:مجوز خرید شش دستگاه تانکر سیار برای استان دریافت شده است که امیدواریم تا پایان سال مالی بتوان این ۶ دستگاه را خریداری کرد.

وی گفت :با خرید ۶ دستگاه تانکر سیار یک دستگاه به صورت دائم در اختیار شهرستان گیلانغرب قرار خواهد گرفت.