سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112643|11:27 - 1401/06/14
نسخه چاپی

با مطالبه مردم و پیگیری مسئولان محقق شد ؛

پیش آهنگ تحقق وعده ها در حوزه بهداشت و درمان گیلانغرب+ تصاویر

پیش آهنگ تحقق وعده ها در حوزه بهداشت  و درمان گیلانغرب+ تصاویر
ورود تجهیزات جدید به بیمارستان الزهراء .س. باپیگیریهای فرماندار شهرستان گیلانغرب انجام شد .

به گزارش مطلع الفجر ،به گزارش مطلع الفجر ، اولین بخش از تجهیزات بیمارستانی خریداری شده وارد شهرستان گیلانغرب شد وبا حضور آقای محمدی در اختیار شبکه بهداشت ودرمان قرارگرفت .

فرماندار گیلانغرب گفت: بیمارستان الزهرا (س) این شهرستان به دستگاه‌های پیشرفته سونوگرافی، سی‌تی‌اسکن و سایر تجهیزات به منظور خدمات‌رسانی به بیماران مراجعه کننده مجهز شد.

وحید محمدی در گفتگویی اظهار داشت: باپیگیری های انجام شده اولین بخش از تجهیزات بیمارستانی خریداری شده وارد شهرستان گیلانغرب شد.

وی اظهار داشت: این تجهیزات شامل دستگاه سی‌تی‌اسکن روز دنیا، دستگاه‌های سونو گرافی، اکو کاردیوگرافی، تست ورزش و سایر دستگاه‌های پیشرفته و به روز به ارزش ۱۰ میلیارد تومان است.

فرماندار گیلانغرب ادامه داد: این دستگاه‌ها به تدریج نصب خواهند شد که اولین محموله این تجهیزات امروز در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.

محمدی امروز همچنین از بخش‌های مختلف بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب بازدید کرد و از تعدادی از بیماران بستری دلجویی نمود.

دستگاه سی تی اسکن روز دنیا، دستگاههای سونو اکو ، تست ورزش و.... اولین بخش این تجهیزات به ارزش ۱۰ میلیارد تومان هستند تا بتدریج نصب و راه اندازی گردند فرماندار امروز همچنین  از بخش های مختلف بیمارستان بازدید و از تعدادی از بیماران بستری دلجویی نمود.


*پیش آهنگ تحقق وعده ها در حوزه بهداشت  گیلانغرب 
 سیتی اسکن، نصب و راه اندازی دستگاه سونو،سونی کید،تست NST  و یک دستگاه  پژو ،دستگاه تست ورزش و  امبولانس به گیلانغرب رسید.

در پی  پیگیری مطالبات مردم توسط امام جمعه محترم ، دکتر حیدری نماینده محترم  مردم در مجلس شورای اسلامی ، مهندس محمدی فرماندار جهادی و تلاشهای دکتر  محمدی  نماینده دانشگاه علوم پزشکی  و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب  و سفر رییس و هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی به گیلانغرب  امروز شاهد تحقق وعده ها هستیم.

اگرچه سطح  برخورداری مردم گیلانغرب در  بهره مندی از خدمات   هنوز با سطح ایدال فاصله دارد اما همینکه عزم مسئولان  برای پر کردن این خلاء  جدی و پیگیرانه است  و در مسیر  امید افرینی  در تلاشند قایل تحسین و تقدیر است .
*نصب و راه اندازی دستگاه سنو/ اکو پرتابل در بیمارستان الزهرا گیلانغرب  نصب و راه اندازی شد

رییس  شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب  با اعلام این خبر گفت: دستگاه سونو/ اکو پرتابل پیشرفته با برند معتبر جهانی و تجهیزات جانبی  نصب و راه اندازی شد.

وی عنوان کرد:دستگاه سونو/ اکو یاد شده از نظر کیفیت و قابلیت سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته است و با توجه به تکنولوژی حال حاضر این دستگاه یکی از به روزترین دستگاه های سونوگرافی است.

دکتر فتاحی افزود :با راه اندازی این دستگاه وبا توجه به پرتابل بودن و داشتن پروب های مختلف، قابل استفاده در بخش های ویژه و اورژانس می باشد و بیماران بدحال می توانند در کوتاه ترین زمان خدمات مربوطه را دریافت نمایند.

* تست  ان  اس تی
در خصوص  تست  ان  اس تی  باید گفت که اگر شما در اواخر بارداری خود به سر می برید، ممکن است پزشک تست بدون استرس یا ان اس تی را برای بررسی وضعیت سلامتی و رشد جنین تجویز کند.

در بیشتر موارد این آزمایش در سه ماهه ی سوم بارداری انجام می شود اما ممکن است دکتر زودتر نیز آن را تجویز کند؛ به خصوص در بارداری های پرخطر.

*سونی کید

در میان تجهیزات پزشکی دستگاه سونی کید یکی از پر کاربرد ترین دستگاه ها می باشد.

از دستگاه سونی کید برای محاسبه تعداد ضربان قلب جنین و همچنین تشخیص صدای قلب جنین استفاده می شود.

پیگیری های  مستمر و مداوم آقای دکتر حیدری  و مهندس محمدی فرماندار  تلاشگر  شهرستان و مسئولان پای کار بهداشت و درمان شهرستان   در راستای تعالی سطح خدمات  بهداشتی و درمانی به مردم حقا قایل تقدیر است

امید است  با تحقق پیش آهنگ امیدوار کننده  تزریق ابزار  و تجهیزات   بیمارستانی و درمانی بزودی نیز شاهد برطرف شدن مشکلات حوزه چارت تخصصی بیمارستان الزهرا باشید تا این  تلاشها به تمام معنا مثمر ثمر واقع گردند ./.