سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112627|13:24 - 1401/06/01
نسخه چاپی

استاندار کرمانشاه: ۳۱۶۶ میلیارد تومان پروژه هفته دولت در استان افتتاح می‌شود

۳۱۶۶ میلیارد تومان پروژه هفته دولت در استان افتتاح می‌شود

۳۱۶۶ میلیارد تومان پروژه هفته دولت در استان افتتاح می‌شود
استاندار کرمانشاه از افتتاح پنج هزار و ۱۵۱ پروژه با سه هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در هفته دولت امسال در استان خبر داد و گفت: با افتتاح این تعداد پروژه برای ۶ هزار و ۵۳۵ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش مطلع الفجر ،بهمن امیری‌مقدم عصر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با هدف تشریح پروژه های قابل افتتاح در این هفته، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت را گرامیداشت و افزود: از مجموع این تعداد پروژه، چهار هزار و ۹۰۵ مورد مربوط به حوزه اقتصادی است که برای بهره برداری از آنها یک هزار و ۷۹۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و برای پنج هزار و ۸۷۹ نفر نیز اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛وی در مورد پروژه های حوزه عمرانی نیز گفت: ۲۴۶ پروژه با یک هزار و ۳۷۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶۵۶ نفر به صورت مستقیم در حوزه عمرانی افتتاح می شود.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه اشتغال ایجاد شده در این پروژه ها را پایدار دانست و گفت: از طریق سامانه رصد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اشتغال ایجاد شده به صورت مستمر رصد می شود.

وی اعلام کرد که کلنگ زنی پروژه جدید در استان کرمانشاه ممنوع است و ما عملیات اجرایی پروژه ها را شروع و افتتاح می کنیم و اعتقادی به کلنگ زنی نداریم.

امیری مقدم همچنین به مهمترین طرح هایی که در این هفته افتتاح می شود اشاره کرد و افزود: افتتاح باند دوم بزرگراه کرمانشاه به کامیاران، آبرسانی به شهر پاوه و فاز اضطراری تصفیه خانه غدیر شهر کرمانشاه از جمله این طرح ها است.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دولت سیزدهم صادقانه به دنبال خدمت بی منت به مردم است، گفت: در طول یکسال اخیر کرمانشاه به کارگاه عمرانی تبدیل شده و قرارگاه عملیاتی اشتغال نیز در استان راه اندازی شده است.

امیری مقدم با بیان اینکه مصوبات سفر استانی رییس جمهور نیز فردا اول شهریور رسما ابلاغ می شود، اظهار کرد: یک ستاد عملیاتی در استان برای پیگیری این مصوبات تشکیل شده و همه مصوبات به صورت مستمر پیگیری می شود.

وی دولت را مردمی و دولتمردان را از جنس مردم دانست و افزود: دولت صادقانه با مردم رفتار می کند و به دنبال رفع مشکلات آنها است.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه همچنین به طراحی سامانه ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای رصد پروژه ها اشاره کرد و گفت: در این سامانه روزشمار، اعتبار و زمان اتمام پروژه ها مشخص شده است.

امیری مقدم، ایجاد اشتغال و نشاط مردم را از دغدغه های اصلی خود در استان دانست و تصریح کرد: تمام توان خود را برای ایجاد اشتغال و نشاط در جامعه می گذارم./.

وی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای استان قدردانی کرد و گفت: انتظار داریم مطالبه گری رسانه ها منطقی، صادقانه و خیرخواهانه و همراه با ارائه راهکار باشد.