سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112621|17:27 - 1401/05/26
نسخه چاپی

دکتر حیدری مطرح کرد:

کمبود پزشک متخصص بیهوشی در بیمارستان /اختصاص دستگاه "سی تی اسکن" به بیمارستان گیلانغرب

کمبود پزشک متخصص بیهوشی در بیمارستان /اختصاص دستگاه "سی تی اسکن" به بیمارستان گیلانغرب
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس گفت: با پیگیری های لازم یک دستگاه "سی تی اسکن" به بیمارستان گیلانغرب اختصاص یافت.

به گزارش مطلع الفجر:شهریار حیدریدر گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: حوزه بهداشت و درمان شهرستان های  قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در چند سال اخیر نسبت به گذشته وضعیت مطلوب تری پیدا کرده است.

وی افزود: سال گذشته وزیر بهداشت و درمان دستور تجهیز و تکمیل بیمارستان های حوزه انتخابیه را صادر نمودند اما متاسفانه مشکلی که در کشور وجود دارد و حوزه انتخابیه نیز مستثنی از این موضوع نبوده بحث کمبود پزشک متخصص بیهوشی است.

نماینده  قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس عنوان کرد: پیگیری هایی هم برای اخذ سی تی اسکن برای بیمارستان گیلانغرب صورت گرفته و اخیرا نیز وزیر بهداشت دستورات لازم را صادر نمودند و در روزهای آینده در بیمارستان مستقر و نصب می شود که با این اتفاق بخشی از مشکلات بهداشت و درمان شهرستان برطرف می شود.

حیدری اظهار کرد: تلاش هایی در جهت اخذ امکانات و تجهیزات پزشکی برای بیمارستان های حوزه انتخابیه انجام شد و با تلاش های مستمر دریافت و تحویل مراکز درمانی داده شدند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: بیمارستان های حوزه انتخابیه با کمبود پزشک مواجهه هستند که مقرر شده در مهرماه سال جاری پزشکانی به مراکز درمانی  قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب اعزام شوند تا کار طبابت را انجام دهند.