سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112611|13:19 - 1401/05/23
نسخه چاپی

مدیر آموزش پرورش گیلانغرب در آیین روز خبرنگار؛

اصحاب رسانه در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند+ تصاویر

اصحاب رسانه در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند+ تصاویر
رییس آموزش وپرورش گیلانغرب :اصحاب رسانه در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند و تقارن هفدهم مردادماه با نهضت عاشورای حسینی، فرصت مناسب تبیین و روشنگری این قیام جاودان در مسیر بصیرت‌افزایی جامعه است.

به گزارش مطلع الفجر ،رییس آموزش و پرورش شهرستان گیلانغرب  ضمن گرامی داشت  یاد و خاطره شهید معظم صارمی و روز خبرنگار  گفت :حضرت زینب (س) را می توان پیام رسان و خبرنگار کربلا دانست زیرا  اگر حضرت زینب ،عقیله بنی هاشم پیام رسانی نمی کرد کربلا در کربلا می ماند و 23 سال نبوت پیامبران و ائمه اطهار به هدر می رفت.

 

وی رسالت خبرنگاران متعهد را ستودنی عنوان و تصریح کرد :اصحاب رسانه در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند و تقارن هفدهم مردادماه با نهضت عاشورای حسینی، فرصت مناسبی است تا فعالان عرصه اطلاع‌رسانی با الگوگیری از اصول تبیین و روشنگری این قیام جاودان در مسیر بصیرت‌افزایی جامعه حرکت کنند.

 

دلشاد پرنور  در جمع خبرنگاران رسمی شهرستان گیلان غرب ؛ خبرنگاران را حلقه وصل مطالبات مردم و مسئولان دانست و ابراز داشت: با گرامیداشت روز خبرنگار از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه شهرستان گیلان غرب در عمل به رسالت اهل قلم، به ویژه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی های لازم  قدردانی می‌کنم،و امیدوار اصحاب رسانه همچنان استقلال کاری خود را حفظ نموده و از ورود به منازعات بی نتیجه خوداری نمایند.

در ادامه این نشست خبرنگاران بر تعامل بیشتر آموزش و پرورش با اصحاب رسانه و خبر تاکید نمودند و آمادگی خود را برای همکاری و انعکاس  برنامه های اموزش و پرورش اعلام نمودند./.