سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112598|15:24 - 1401/05/14
نسخه چاپی

در راستای رفع چالشهای پیشروی بهداشت و درمان؛

30مصوبه با اعتبار 40میلیارد تومان نتیجه سفر متولیان استانی بهداست به گیلانغرب+ تصاویر

30مصوبه با اعتبار 40میلیارد تومان نتیجه سفر متولیان استانی بهداست به گیلانغرب+ تصاویر
با حضور رئیس و معاونین و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در شهرستان گیلانغرب40 میلیارد تومان به بخش بهداشت اختصاص یافت.

به گزارش مطلع الفجر ،دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به اتفاق معاونین دانشگاه و همچنین نماینده مردم شهرستانهای غربی استان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در شهرستان گیلانغرب حضور یافتند و ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان الزهرا در نشستی با فرماندارشهرستان مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.
 در این نشست پس از ارائه گزارش مشکلات حوزه بهداشت و درمان توسط خانم دکتر فتاحی مدیر شبکه بهداشت و درمان، محمدی فرماندار شهرستان گیلانغرب از اختصاص ۱۳/۶ درصد اعتبارات سالجاری شهرستان به حوزه بهداشت ودرمان خبرداد .

 

 وی  برلزوم نگاه ویژه دانشگاه علوم پزشکی نیز در راستای تامین امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی بعنوان مطالبه اصلی وبحق مردم این خطه تاکید نمود.
 همچنین افزود: ۲۰ درصد اعتبارات سفر ریاست جمهوری نیز در جهت کمک به رفع مشکلات این حوزه اختصاص خواهد یافت.

دکتر  حیدری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به مشکلات فراروی حوزه بهداشت و درمان و بیمارستان شهر گیلانغرب از پیگیری مستمر در جهت تکمیل زیرساخت ها و تجهیز بیمارستان به امکانات روز طی ۲ سال گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم با عنایت مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه زخم های دیرینه مردمان ایثارگراین خطه در حوزه بهداشت ودرمان با تحقق مطالبات به حق آنها التیام یابد.
 محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت : پس از بازدید میدانی امروز از وضعیت بهداشت و درمان و بیمارستان گیلانغرب ۳۰ مصوبه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به منظور رفع موانع و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب  منظور شده است.
 


 وی در پاسخ به مطالبات مردمی ، از تامین دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان الزهرا گیلانغرب خبرداد .
 این مقام مسئول  احداث ساختمان آموزش بهورزی در مساحت۵۰۰ متر، احداث ۶ پانسیون پزشکان دردو شهر گیلانغرب و سرمست و دهستان گورسفید ،تامین دستگاه یونیت دندانپزشکی، اتصال سیستم زنجیره سرد مراکز درمانی به سیستم مرکزی، تامین دستگاه ای پی جی، تجهیز سیستم های سرمایشی کلینیک بیمارستان ،توسعه جایگاه پت بالگرد در محوطه بیمارستان و تعمیرات و بهسازی  مراکز مختلف بهداشتی درمانی و بیمارستان را از مصوبات جلسه عنوان کرد .
محمدی  همچنین توسعه خدمات بهداشتی ودرمانی بخش گواور را از دیگر مصوبات نشست امروز هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در شهرستان گیلانغرب ذکر نمود و ابراز امیدواری کرد با تحقق تمامی مسابقات تا پایان سال جاری رفع بسیاری از موانع و مشکلات حوزه بهداشت و درمان را در شهرستان  گیلانغرب شاهد باشیم.