سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112585|10:33 - 1401/05/05
نسخه چاپی

مراسم گراميداشت سالروز عمليات مرصاد در گيلانغرب برگزار شد+ تصاویر

مراسم گراميداشت سالروز عمليات مرصاد در گيلانغرب برگزار شد+ تصاویر
بمناسبت پنجم مرداد سالروز بزرگداشت عمليات غرور آفرين مرصاد، مراسمي با حضور مردم و مسوولان در سالن اداره ارشاد شهرستان گيلانغرب برگزار شد.

به گزارش مطلع الفجر ،فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب در این مراسم در سخنانی با بزرگداشت یاد و شهدای عملیات مرصاد افزود: این عملیات همگان را متوجه این نكته كرد كه جبهه بصیرت و ولایتمداری همواره بر جبهه كفر و نفاق پیروز خواهد بود. 

دکتر محمد جواد نجفی  افزود: منافقین كوردل با خیالی پوچ و واهی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به نفاق زدند غافل از اینكه با ملتی روبرو شدند كه به آرمان های امام و انقلاب همواره وفادار هستند. 

وی اضافه كرد: در مقاطع مختلف تاریخ ، رد پای نفاق همواره در همه حوادث مشهود است، منافقین در لوای اسلام و قرآن به جنگ با اسلام برمی خیزند زیرا كه نفاق دارند و حق و باطل را در هم آمیخته می كنند. 

دکتر نجفی : پس از پیروزي انقلاب اسلامي، سازمان منافقین خلق یكي از مهمترین گروه‏هاي تروریستي بود كه با ورود علني به فاز نظامي و آغاز جنگ مسلحانه علیه نظام، نه تنها 17 هزار نفر از مردم را قرباني اقدامات تروریستي خود كرد، بلكه به همكاري با رژیم صدام در جنگ تحمیلي علیه ایران پرداخت. 

فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب  ابراز  داشت: اوج اقدامات گروهك منافقین در عملیات فروغ جاویدان در پنجم مرداد 67 بود كه در عملیات رزمندگان اسلام بعنوان مرصاد پاسخ كوبنده‏اي به آنها داده شد تا عده زیادی از منافقین به درك واصل شده و عده ای نیز فرار را بر قرار ترجیح دادند.
 در ادامه این مراسم از خانواده معظم شهدای عملیات  مرصاد تجلیل شد .