سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112579|17:29 - 1401/04/30
نسخه چاپی

دکتر حیدری؛

۳۳هزارمیلیارد تومان پروژه در سفر رییس جمهور به کرمانشاه تصویب شد+ تصاویر

۳۳هزارمیلیارد تومان پروژه در سفر رییس جمهور به کرمانشاه تصویب شد+ تصاویر
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از تصویب بیش از یکصد پروژه عمرانی و تسهیلاتی با ۳۳ هزار میلیارد تومان در سفر رییس جمهور و دولت به استان کرمانشاه خبر داد .

به گزارش مطلع الفجر ،نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از تصویب بیش از یکصد پروژه عمرانی و تسهیلاتی با ۳۳ هزار میلیارد تومان در سفر رییس جمهور و دولت به استان کرمانشاه خبر داد که ۲۷ پروژه آن با اولویت اقدامات ضروری، زیربنایی و اثرگذار با نگاه به آینده مربوط به شهرستان های غرب کرمانشاه است.
 شهریار حیدری  در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلانغرب افزود: سامان دهی و احداث راه ها، پایانه مرزی سومارو برخورداری ۲شهرستان قصرشیرین وسرپل ذهاب از سامانه گرمسیری از جمله این طرح‌ها است.

وی با اشاره به اینکه براساس تفاهم نامه با وزارت راه ۲۰۶ میلیارد تومان  اعتبار جهت روکش آسفالت راه های سه شهرستان اختصاص یافته از آغاز عملیات اجرایی آن خبر داد.
 

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی همچنین از اختصاص و موافقت ابلاغ ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی جهت تکمیل جاده گیلانغرب به سومار در محور زله زرد خبر داد.

حیدری گفت:  در سفر دولت همچنین موافقت شد تا ۲ اکیپ از وزارتخانه های صمت و کار امکان ایجاد سرمایه گذاری متناسب با ظرفیت های شهرستان گیلانغرب را بررسی نمایند.

وی همچنین از عزم مجلس شورای اسلامی در توجه به مشکلات معیشتی فرهنگیان خبر داد و افزود: عملیاتی شدن موضوع کولبری به منظور برخورداری ساکنان شهرستان‌های مرزی از این مزایا با توافق مجلس و دولت نهایی شده و به زودی اجرایی خواهد شد.
 

فرماندار، امام جمعه و مدیران آموزش وپرورش گیلانغرب و گواور نیز در سخنانی با ارائه مشکلات حوزه های مرتبط در حوزه های عمرانی، کمبود فضاهای آموزشی و وجود ۱۵ مدرسه کانکسی در شهرستان، لزوم راه اندازی تردد مسافر از مرز سومار خواستار توجه مسوولان به منظور احیاء فرصت های از دست رفته در جهت توسعه شهرستان شدند.